Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:05:17 GMT

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی Terminator

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۱۰۹۱

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی Terminator

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۳۰ سال پیش فیلم Terminator 2: Judgment Day روی پرده سینما رفت و استقبال خوبی هم از آن شد و پس از آن اسمی از این فیلم زده نشد؛ نزدیک به یک ماه پیش استودیو Reef Entertainment اعلام کرد که در حال کار روی یک عنوان تیر اندازی اول شخص با نام Terminator است و اطلاعات زیادی از این بازی نیز توسط استودیو سازنده منتشر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات کمی که از این بازی منتشر شده است نشان می‌دهد که عنوان مذکور می‌تواند به یکی از عناوین پرطرفدار رایانه‌ای تبدیل شود، اما ظاهرا این بازی تا حد بسیار زیادی خشن‎‌تر از فیلم آن ساخته خواهد شد.

به تازگی یکی از کاربارن یوتیوب ویدیویی از این بازی را به اشتراک گذاشت که اجرای عنوان Terminator در کنسول PS4 را نشان می‌‎داد و پس از مدتی توسط یوتیوب حذف شد. بر اساس این گیم پلی ۳۰ دقیقه‌ای این بازی دارای خشونت بسیار بالایی خواهد بود و هدف گیمر در آن کشت و کشتار است؛ به خشونت به هدفی بالا است که گیمر هنگام اجرای بخش داستانی بازی به طور کامل داستان بازی را فراموش خواهد کرد و صرفا به فکر از بین بردن دشمن خواهد بود.

در این بازی گیمر برای رسیدن به اهداف خود علاوه بر از بین بردن دشمنان باید کار‌های مخفی کاری نیز انجام دهد چرا که برخی موارد دشمنان بسیار قدرتمندی در برابر او ظاهر می‌شوند که گیمر توانایی مقابله با آن‌ها را ندارد. شرکت سازنده این بازی فعلا اطلاعات زیادی درباره داستان آن منتشر نکرده است و مشخص نیست داستان این بازی چه روایتی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفیRage ۲؛ یک بازی در قالب جهانی خیالی

این بازی قرار است در کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۵ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

بازی Terminator دارای خشونت بالایی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با پیروزی ۴-۲ برابر والنسیا سه امتیاز بازی را کسب کند. آنها ابتدا با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند اما اخراج دروازه‌بان حریف و سپس هت‌تریک روبرت لواندوفسکی همه چیز را تغییر داد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی در مورد وضعیت تیمش و تصمیمش برای ماندن در بارسا صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
باید بازی را دوباره تماشا کنم، اما احساس می‌کنم در زمان مالکیت باید آرامش بیشتری داشته باشیم. باید توپ را از این طرف به سمت دیگر انتقال دهیم و از این کار نترسیم.

از عملکرد همه راضی هستید؟
بله ما خوب بودیم، اما اشتباهات فردی دوباره به ما آسیب زد. ما روی ضربات ایستگاهی حریف خوب عمل نکردیم، چیزی که بارها روی آن کار کرده‌ایم.

عملکرد فرمین لوپز؟
من برای فرمین خیلی خوشحالم. به دلیل نحوه بازی والنسیا او را فیکس کردم و خوشحالم. فرمین بازیکن کلیدی‌ای برای ماست و کسی است که بازیکنان خط حمله و هافبک را به همدیگر وصل می‌کند.

هت‌تریک لوا و آینده او؟
او نشان داد هنوز هم از بهترین مهاجم‌های جهان است. من در مورد آینده‌اش صحبت نمی‌کنم. چیز جدیدی وجود ندارد. الان من برای او بسیار خوشحالم. او شجاعت و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ماندن در بارسا؟
تصمیم من برای ماندن ساده است. احساس مسئولیت می‌کردم و معتقد بودم که بهتر است کنار بروم، اما ماه‌ها گذشت و اکنون در باشگاه چیز اعتماد‌به‌نفس زیادی می‌بینم. حمایت باشگاه، رئیس، دکو و بازیکنان را احساس کردم. این نکته بسیار اساسی بوده است.

دیگر خبرها

  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!