Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان فلسطینی خود را آماده کرده‌اند تا هشتامین راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در مرزهای شرقی غزه را آغاز کنند. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، فلسطینیان ساکن نوار غزه خود را برای مشارکت در هشتادمین راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره آماده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی این هفته با شعار "اسرای ما، اقصای ما، خواهیم آمد" برگزار خواهد شد.

هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه‌ای مطبوعاتی از شهروندان فلسطینی خواسته است که در راهپیمایی‌ این هفته مشارکت پرشوری داشته باشند.

این هیئت همچنین درباره ادامه دشواری اوضاع معیشتی در نوار غزه به دنبال ادامه محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد و خواستار دخالت جامعه جهانی و سازمان ملل متحد برای پایان دادن به محاصره شد.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت بر خطرات ادامه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی که در ماه‌های گذشته افزایش یافته است هشدار داد و آن را به مثابه وارد کردن خنجر به پهلوی ملت فلسطین و شهدا و امت  عربی و اسلامی دانست.

این هیئت بر ضرورت پایان دادن به اختلافات بین گروه‌های فلسطینی و بازگرداندن وحدت ملی تاکید کرد.

راهپیمایی‌های بازگشت از سی ام مارس سال گذشته میلادی (دهم فروردین 97) برای تاکید بر حق بازگشت و ضرورت پایان یافتن محاصره نوار غزه آغاز شده است.

نوارغزه|آغاز هفتاد و سومین راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین با شعار «حمایت از جبهه داخلی»دعوت از فلسطینیان برای شرکت در هفتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشتآمادگی مردم غزه برای هفتاد و سومین راهپیمایی بازگشت

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد

آفتاب‌‌نیوز :

 پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه