Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با فارس درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها جاده‌ای و همچنین گزارش مأموران پلیس در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور شاهد بارش باران هستیم.

وی گفت: در عمده استان‌ها به جز برخی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی امروز پدیده بارش باران را شاهدیم و همین امر باعث شده است تا سطح جاده‌ها و معابر خیس و لغزنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش احتیاط کرده و به هیچ عنوان از سرعت مطمئنه تخطی نکنند.

وی توضیح داد: در برخی از معابر و جاده‌ها تابلو‌های سرعت نصب شده است که حداکثر سرعت مجاز را نشان می‌دهد، اما این عدد برای شرایط عادی بوده و به عنوان سرعت مجاز تلقی می‌شود، اما در شرایط بارانی و برفی این سرعت کاهش محسوسی پیدا کرده و به عنوان سرعت مطمئنه نام برده می‌شود. سرهنگ رحمانی همچنین خاطرنشان کرد که امروز در استان‌های کرمانشاه، سمنان و اردبیل و به خصوص در ارتفاعات این استان مه گرفتگی رخ داده و می‌دهد که رانندگی در این شرایط هم به صبوری بیشتر و توجه کافی نیاز دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص ترافیک جاده‌های شمالی و احیاناً محدودیت‌های تردد نیز گفت: خوشبختانه ترافیکی در جاده‌های شمالی تا این لحظه مشاهده نشده است.وی افزود: مثل بیشتر هفته‌ها جمعه نیز از ساعت ۲ تردد از جنوب به شمال محور چالوس ممنوع بوده از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران تردد به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.

اما از سوی دیگر اصغر عطایی در گفتگو با ایسنا، گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش‌های پنجشنبه و صبح جمعه پیش درآمد هستند؛ هرچند که حجم خوبی از بارش را به همراه داشتند و از عصر جمعه تا روز سه شنبه بارش‌ها ادامه خواهد داشت، اما خوشبختانه با پیش بینی‌هایی که از ماه‌ها قبل انجام شده مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی افزود: هر چه جلوتر می‌رویم با رصد لحظه به لحظه‌ای که از سطح شهر داریم اندک معایب کوچک نیز شناسایی و برطرف می‌شوند و تاکنون نیز هیچ گزارشی از آبگرفتگی که در سطح شهر ایجاد مشکل کند، نداشته‌ایم که این نشان از آمادگی، اقدام به موقع نیرو‌ها و پیش بینی‌های لازم در سطح شهر تهران است.

وی تاکید کرد: شاید موارد اندکی از بروز آبگرفتگی در نهر‌های کوچک داشته‌ایم که خیلی سریع برطرف شده و مشکل آبگرفتگی که شهر را تحت تاثیر قرار دهد، نداشته‌ایم. بی‌تردید همه نیرو‌های خدمات شهری تهران تا پایان بارش‌ها در آمادگی کامل هستند و به صورت مستمر شهر پایش خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارش باران بارش پاییزی وضعیت جوی وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

‌به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت