Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پیرهادی، مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برگزاری مراحل مقدماتی کشوری و کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری مسابقات هم‌اکنون در حال برگزاری است و روز 9 آبان‌ماه جاری نیز با برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی در استان‌های مختلف به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرهادی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، فایل صوتی بخش شفاهی مسابقات از تمامی استان‌ها به ستاد مرکزی مسابقات در تهران ارسال می‌شود و توسط داوران بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم بررسی خواهد شد که در نهایت نیز نفرات برتر مرحله مقدماتی کشوری مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی افزود: همانطور که اعلام شد، همزمان با مسابقات شفاهی، مسابقات کتبی نیز از آغاز فصل بهار در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و کشوری برگزار می‌شود که دو مرحله نخست آن به صورت اینترنتی برگزار شد و دو مرحله مقدماتی کشوری و کشوری آن نیز به صورت حضوری در دو رشته حفظ موضوعی و مفاهیم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه در رابطه با مرحله کشوری مسابقات نیز بیان کرد: این مرحله از مسابقات نیز طی زمستان سال جاری و به احتمال زیاد به میزبانی استان فارس در بهمن یا اسفندماه 98 برگزار خواهد شد که تمام برگزیدگان مرحله مقدماتی کشوری از استان‌های مختلف کشور به صورت حضوری در مرحله کشوری و در حضور داوران بین‌المللی قرآن کریم و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای قرآنی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مرحله کشوری مسابقات قوه قضائیه فارس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران