Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:35:27 GMT

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۳۰۹۲

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۲۵ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۲۵ اکتبر مصادف با ۳ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ هواداران حامی زیدان


این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی خود را به حمایت هواداران رئال مادرید از زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا با تیتر "حمایت برای زیدان" به این موضوع اشاره کرده است و عنوان کرده که هواداران رئال مادرید با وجود برخی نتایج ضعیف باز هم حامی زین الدین زیدان هستند.


مارکا در بخشی دیگر به نتایج تیم های اسپانیایی در مسابقات لیگ اروپا اشاره کرده است.

 

 

آاس؛ امباپه هدف جدید پرز


دیگر روزنامه چاپ شهر مادرید یعنی آاس صفحه اصلی خود را به کیلیان امباپه اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، می خواهد با خرید این بازیکن پس از چند سال یک خرید فوق کهکشانی انجام دهد. آاس با تیتر "علاقه بیش از حد به امباپه" به این موضوع اشاره کرده و اظهار داشته که فلورنتینو پرز می‌خواهد از اختلاف پیش آمده بین امباپه و توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، برای خرید این فوق ستاره استفاده کند.

 

 

موندو؛ مشکلات فراوان بارسا


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به بازی ضعیف بارسلونا در مقابل اسلاویا پراگ با وجود پیروزی مقابل این تیم اختصاص داده است. موندو با تیتر "بحث درونی" عنوان کرده که بازیکنان و کادر فنی بارسلونا به خاطر نمایش پر اشتباه خود نگران هستند.


این روزنامه در بخشی دیگر با تیتر "لئو ۱۵ سال یک قهرمان" به درخشش این فوق ستاره آرژانتینی در پانزده لیگ قهرمانان گذشته اشاره کرده است و عنوان کرده که او طی این سال‌ها همیشه برای تیمش گلزنی کرده است.

 

 

اسپورت؛ تمجید ویژه از تراشتگن


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی اسپورت صفحه اصلی خود را به درخشش مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، طی بازی های اخیر اختصاص داده است.


این روزنامه با تیتر "تراشتگن نجات دهنده" عنوان کرده که این دروازه بان یکی از بهترین بازیکنان تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بوده است و توانسته با سیوهای حیاتی خود مانع شکست بارسلونا شود.


اسپورت در قسمتی دیگر عنوان کرده که بازیکنان بارسلونا کمترین میزان دوندگی را در میان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

 

 

توتو اسپورت؛ اهداف جدید یوونتوس


این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به اهداف جدید یوونتوس برای تقویت خود اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "پول و خرید یک سی آر سون دیگر" به این موضوع اشاره کرده و از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه به عنوان اهداف جدید بارسا در نقل و انتقالات یاد کرده است.


توتو اسپورت در ادامه به تساوی بد موقع رم در مقابل مونشن گلادباخ اشاره کرده است.

 

کوریره دلو اسپورت؛ ناداوری علیه رم


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی خود را به تساوی دیشب رم مقابل مونشن گلادباخ اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که این تساوی با اشتباهات داور و وی آی آر به دست آمده است. کوریره با تیتر "غیر قابل قبول" از اتفاقات بازی دیشب رم مقابل مونشن گلادباخ انتقاد کرده است.


این روزنامه نیز در بخشی دیگر عنوان کرده که یوونتوس سال آینده به دنبال جذب یک فوق ستاره و رونالدو دیگر خواهد رفت.


کوریره در قسمتی دیگر به برگزاری جام جهانی باشگاه ها با شکل و سیاقی جدید از سال ۲۰۲۱ اشاره کرده است.

 

اکیپ؛ رقابت جذاب کاوانی و ایکاردی


این روزنامه چاپ کشور فرانسه در صفحه اصلی امروز خود به رقابت جذاب در خط حمله پاری سن ژرمن اشاره کرده است. این روزنامه عنوان کرده که ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی با کیفیت های مشابه رقابتی جذاب را در ادامه فصل برای ثابت شدن در ترکیب پی اس جی رقم خواهند زد. اکیپ با تیتر "دو بازیکن در یک سطح" به این موضوع اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین از دیدار پاری سن ژرمن و مارسی به عنوان یک دیدار حساس و جذاب یاد کرده است.

 

 

دیلی میل؛ درخشش مارسیال


این نشریه چاپ کشور انگلیس صفحه اصلی خود را پیروزی منچستریونایتد مقابل پارتیزان بلگراد با درخشش آنتونی مارسیال اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "بازگشت مارسیال با یک انفجار" به این موضوع اشاره کرده است.

 

 

استار اسپورت؛ اینجاهم مارسیال


دیگر نشریه چاپ کشور انگلیس یعنی استار اسپورت نیز صفحه اصلی خود را به پیروزی منچستریونایتد مقابل پارتیزان بلگراد در رقابت‌های لیگ اروپا اختصاص داده است. این نشریه با تیتر "آنتونی یک مهمانی خوب را دوست دارد" به گلزنی آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در بازی دیشب اشاره کرده است.


استار اسپورت همچنین به پیروزی آرسنال مقابل ویتوریا گیمارش با درخشش نیکلاس په په اشاره کرده است.

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، شنبه (۸ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9e

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت