Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@19:02:15 GMT

خودروهای جایگزین پراید اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۳۵۷۳

صراط:

ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توقف خط تولید پراید در ماه‌های آینده به خانه ملت گفت: براساس اخبار رسیده پس از متوقف شدن خط تولید پراید، تیبای ارتقا یافته، جایگزین آن می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر سایپا امکانات چندانی ندارد که خودروی دیگری جز تیبا را جایگزین پراید کند، افزود: تیبا از یک سو از نظر قیمتی نزدیک پراید بوده و از سوی دیگر نسبت به پراید خودرویی مطمئن‌تر و ایمن‌تری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمند یا پرشیا جایگزین پژو 405 می‌شود

به گزارش تسنیم وی در پاسخ به این پرسش که چه خودرویی می‌تواند جایگزین پژو 405 شود؟ اظهار کرد: ایران خودرو می‌تواند سمند یا پرشیا را جایگزین پژو 405 کند، این شرکت مشکلی در تولید خودرو جایگزین ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: برای متوقف کردن خط تولید یک کالا در ابتدای امر باید جایگزین مناسبی برای آن در نظر گرفته شود، بنابراین خودروسازان نیز قطعا زیرساخت‌های لازم برای جایگزین کردن تیبا یا هر خودرویی دیگری را به جای پراید فراهم کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا خودروی جایگزین پراید باید قیمتی مشابه داشته باشد؟ ادامه داد: قیمت تیبا به پراید نسبت به سایر خودروها نزدیکتر است در واقع نمی‌توان خودرویی در نظر گرفت که قیمتی کاملا مشابه داشته باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جایگزین پراید کمیسیون صنایع محصولات سایپا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا


طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک چهار مصدوم و یک  فوتی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟