Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با ثبت سومین شکست همیاری آذربایجان غربی همراه بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این مسابقات تیم همیاری آذربایجان‌غربی در ایلام برابر پالایش گاز این شهر 3 بر صفر شکست خورد.

مرضیه نیکخواه، کوثر عنبری و محدثه ذلفی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم همیاری با 3 شکست و تفاضل گل منفی 10 در رده دهم جدول باقی ماند و پالایش گاز ایلام به رده چهارم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر دیدارها سپاهان 7 بر صفر پارس جنوبی بوشهر را شکست داد، آذرخش کردستان 3 بر صفر ملوان انزلی را برد، شهرداری بم با 8 گل بر آویسا خوزستان غلبه کرد، زاگرس شیراز در خانه با 10 گل به شهرداری سیرجان باخت و هیات فوتبال البرز 2 بر صفر ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کرد.

 

بیشتر بخوانید: ادامه ناکامی‌های همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان شکست سنگین همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان برابر ذوب‌آهن

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است