Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:24:22 GMT

بسیاری از شهدا، تربیت شده مساجد بودند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۳۸۸۹

بسیاری از شهدا، تربیت شده مساجد بودند

امام جمعه زنجان در ادامه نقش مساجد در تربیت انسان را یادآوری کرد و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری جوانی که در نیروی مقاومت بسیج فعالیت می‌کند، باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه‌ها را دور خود را جمع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: آن حضرت الگوی تمام عیار زندگی است و بشریت نیازمند درس گیری از این الگو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زنجان با تشریح سیره عملی خاتم انبیاء خاطرنشان کرد: توجه به مظلومان و حمایت از آن‌ها از درس‌های پیامبر اسلام به جامعه بشری است.

 

وی به هفته وقف و ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش وافری برای عملیاتی شدن نیت واقفین انجام شده است.

 

امام جمعه زنجان به توسعه فرهنگ وقف دسته جمعی هم تاکید کرد و گفت: مردم را برای ترویج این فرهنگ ترغیب کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت برگزاری مجالس 28 صفر و سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در استان زنجان تاکید کرد و گفت: سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی در پیش است که باید این ایام را به شکل باشکوهی گرامی داشت.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 46 هزار دانش‌آموز و بسیجی در جبهبه های جنگ حضور داشتند، گفت: پس از جنگ هم بسیج خدمات ویژه ای در جامعه از خود برجای گذاته است.

 

وی در ادامه نقش مساجد در تربیت انسان را یادآوری کرد و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری جوانی که در نیروی مقاومت بسیج فعالیت می‌کند، باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه‌ها را دور خود را جمع کند.

 

خطیب جمعه زنجان ضمن تقدیر از اقدام سپاه در دستگیری زم افزود: این اقدام زمانی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم در مقابل  تورهای اطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی دنیا انجام شده است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد روزنامه اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها خطبه های نماز جمعه امام جمعه زنجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • ۲ هزار رای اولی در زنجان روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند
  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت