Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:01:34 GMT

بیاتلو: شرایط مالی نود اصلا خوب نیست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۴۱۵۲

بیاتلو: شرایط مالی نود اصلا خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه می گوید به هیچ وجه قولی برای صعود تیمش به لیگ برتر نمی دهد.

وحید بیاتلو مربی تیم فوتبال نود ارومیه پس از دیدار تیمش برابر سرخپوشان پاکدشت در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ یک که با تساوی بدون گل در تهران خاتمه یافت، در مورد این بازی به "ورزش سه" گفت: در این بازی مستحق برد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه کیفیت زمین اصلا مناسب نبود  و چمن بلند باعث شد سرعت بازی پایین بیاید.


او با اشاره به قدرت هجومی تیم میزبان در بخش تهاجمی اضافه کرد: سرخپوشان صاحب بهترین خط حمله ی لیگ یک بود و ما توانستیم خط جلوی آنها را کنترل کنیم. ضمن اینکه چند موقعیت خوب در ضد حمله داشتیم اما با بی دقتی از دست دادیم.


بیاتلو در پاسخ به این سوال که تیمش شرایط خوبی در فصل جدید رقابت ها داشته و در جمع بالانشین ها قرار دارد، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم روندمان را حفظ کنیم و از مسئولین می خواهم این تیم را حمایت کنند؛ چون شرایط مالی ما اصلا خوب نیست.  با توجه به شرایط سختی که داریم، بازیکنان ما با شرافت و تمام وجود کار می کنند که از آنها تشکر می کنم.‌


بیاتلو که نود را در فصل گذشته از هفته سوم در اختیار گرفت و توانست علیرغم شرایط بد این تیم در لیگ یک ماندگارش کند، در پاسخ به این سوال که به صعود می اندیشند یا نه، اضافه کرد: هیچ قولی برای صعود نمی دهم چون این یک خواسته نا معقول از تیمی است که یک سال است از تشکیل آن می گذرد و در مقابل تیم های میلیاردی می جنگد ولی هدفمان تک رقمی ماندن است.

 

مربی تیم نود ارومیه در مورد دیدار جام حذفی برابر تراکتور عنوان کرد: تراکتور تیم بسیار با ‌کیفیتی است و ما پیش فصل با آنها بازی کردیم. هنوز زمان زیادی داریم تا به بازی تراکتور برسیم و فعلا فقط به لیگ یک فکر می کنیم.

دسته یک نود ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش تهران (فیلم) کتک زدن یک موبایل قاپ توسط مردم (فیلم) دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد (فیلم)

دیگر خبرها