Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در بافت تاریخی این کلانشهر، خواستار همت همگانی مدیران شهری با میدان داری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز شد و گفت: اگرچه اقدامات خوبی در مجموعه بافت تاریخی توسط شهرادری، سپاه و بسیج انجام شده، اما نیاز است تا با تلاش بیشتر و ورود استانداری و‌مساجد، شاهد کاهش معضلات اجتماعی این منطقه از شیراز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموعه بافت تاریخی کاری اثرگذار خواهد بود که جهادی باشد و متولیان درگیر بروکراسی‌های اداری نشوند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: باید چارچوب‌های تعیین شده توسط رهبر انقلاب در خصوص آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات به ویژه آسیب‌های اجتماعی، هیچ راهی جز اطاعت از ولایت و سیاست گذاری‌های کلان مدنظر رهبری وجود ندارد.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت هواپیمای آموزشی توسط وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی که طی روز‌های گذشته رونمایی شد هم اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی‌که در روزگاری ایران توان ساخت حتی یک دستگاه پروازی کوچک هم نداشت، اما امروز با قدرت نمایی و پیشرفت چشمگیر، خود اقدام به ساخت دستگاه‌های پروازی کرده است.

او همچنین به دستگیری روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز توسط مجموعه اطلاعات و سپاه پاسداران اشاره و با بیان اینکه ضد انقلابی‌های خارج نشین تصور می‌کردند که زم را در هفت قلعه پنهان کرده‌اند، عنوان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی ایران با دستگیری او ضربه محکمی به شبکه‌های اطلاعاتی دنیا زدند و نشان دادند کسانی که قیافه می‌گیرند در قاموس الهی هیچ ارزشی ندارند.

نماینده، ولی فقیه در بخش دگیری از سخنانش خواستار حرکت منسجم هیات مذهبی به ویژه هیات جوانان در سالروز شهادت خاتم الانبیاء مقارن با ۲۸ صفر شد و افزود: اگرچه مسیر‌های راهپیمایی در این روز پیش‌بینی شده، اما امید است دو مسیر خیابان شاهزاده قاسم و فلکه غدیر و پل ولیعصر نیز به مسیر‌های حرکت راهپیمایان اضافه شود.

آیت‌الله دژکام همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام رضا (ع)، گفت: شیراز شهر امین ولایت است و می‌طلبد با برنامه‌ریزی‌های مناسب، ایام سوگواری این امام همام جلوه بیشتری در این کلانشهر داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنانش به حماسه عظیم اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: در این حماسه ۵۵ ملیت با زبان‌های مختلف، اما با نگاه مشترک پر از رفاقت حضور داشتند.

امام جمعه شیراز همچنین از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اربعین حسینی به ویژه هم‌وطنان عراقی تشکر کرد و گفت: فارس و شیراز مسیر تردد زوار خارجی از هند و کشمیر و پاکستان است که چند ساعتی در مسیر‌های پیش‌بینی شده استراحت و مجددا به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کنند، بنابراین ضرورت دارد که مجموعه مدیران متولی از هم‌اینک تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از زوار خارجی اربعین در سال آینده را اتخاذ کنند.
انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه امروز شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه آسیب های اجتماعی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران