Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تبریز بر شفافیت مالی مسئولان در همه رده‌ها تاکید کرد و گفت: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین به نوعی همنوایی با زینب کبری(س) است، اظهار داشت: به دلیل اینکه قیام امام زمان (عج) جهانی خواهد شد و آن حضرت خود را ابن‌الحسین معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از از موکب‌داران حسینی، این حرکت را یک استثنا در جهان دانست و افزود: از مردم و مسئولین ایران و عراق که زمینه ساز برگزاری باشکوه مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین شدند، تشکر تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه، ویژگی‌های نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل اهمیت فراوانی که مجلس دارد، باید افراد مناسب و شایسته با شفافیت مالی انتخاب شوند و این موضوع به مطالبه مردم در انتخابات تبدیل شود.

ایلام| استکبار جهانی همچنان در شوک دستگیری «زم» قرار دارداقدام سپاه پاسداران در دستگیری سرکرده شبکه آمد نیوز شاهکار بودامام‌جمعه خرم‌آباد: مردم باید از هر کسی که تریبون دارد مطالبه خدمت داشته باشندحجت‌الاسلام عالی با تاکید بر اینکه باید افراد کاردان، مناسب، ساده زیست و متعهد را به مجلس فرستاد، ابراز داشت: برای همه سوال است که مگر در مجلس چه خبر است که برخی‌ها اینقدر هزینه می‌کنند تا به آنجا بروند؟! لذا باید شفافیت در اولویت انتخابات‌ها قرار گیرد.

وی بر شفافیت مالی مسئولان در همه رده‌ها تاکید کرد و گفت: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود و سوال اینکه این همه ثروت را از کجا آورده‌اید یک وظیفه و حق مردم است، چرا که این اعتماد می‌آورد؟

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: افرادی که با پول می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا بعدا با مشکل رو به رو خواهند کرد زیرا مسئولیت، یک امانت الهی در دست مدیران کشور است.

انتهای پیام / ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ را مصوب کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه، در جریان ادامه بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدول 22 و جداول الحاقی در مورد منابع و مصارف حوزه انرژی با از مجموع 194 نماینده حاضر با 138 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جزئیات این جدول بیان کرد: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شد تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را در این جدول بیان کند. همچنین ذینفعان این موضوع از جمله دولت، صندوق توسعه ملی و ... را درج کنند و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود، ادامه داد: در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری؛ حساب بهینه‌سازی و ... آمده در جدولی درج شده است.

بنابراین گزارش، معاون سازمان برنامه و بودجه که در این جلسه حضور داشت درباره جدول مذکور بیان کرد: این جدول گزارشگری بوده و به نوعی اطلاع‌رسانی است.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درباره جزئیات این جدول گفت: در جدول مذکور فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت