Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر با محکوم کردن حمله ترکیه به خاک سوریه افزود: موضع ایران در قبال حمله ترکیه به بخش کردنشین کشور سوریه حمایت از تمامیت ارضی کشور سوریه می‌باشد.

او با اشاره به رونمایی از یک جت جنگنده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ساخت این جنگنده نشانگر رشد روزافزون دانش هوایی متخصصان  کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این هواپیما که توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی طراحی و ساخته شده ُقرار است به عنوان هواپیمای آموزشی در تعلیم خلبانان جنگنده کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون از کل جمعیت این شهرستان بیش از ۱۰۵ هزار نفر زیرپوشش خدمات بیمه‌ای مختلف می‌باشند، اجرای  طرح بیمه همگانی را گامی بسیار ارزشمند در جامعه دانست.

او با تسلیت ایام ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خواستار پرهیز مردم از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع الاول شد.

حجت‌الاسلام باوقار با گرامیداشت مناسبت‌های هفته از جمله وقف، کتاب و کتابخوانی بر ترویج سنت حسنه وقف و فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر سوریه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است