Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:40:12 GMT

رکورد کلین شیت در لیگ برتر شکسته شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۶۱۵۲

نیازمند هم مانند حسینی برای رسیدن به این رکورد باید مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه می‌داشت و گویا نارنجی‌ها در هر فصل متر و معیار انتخاب رکورددار کلین‌شیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پیام نیازمند در بازی مقابل سایپا توانست تا دقیقه 67 دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته و رکورد گل‌نخوردن در لیگ برتر را به نام خودش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند که مقابل سایپا کار آسانی نداشت و با یکی، دو واکنش بسیار خوب توانست مهاجمان نارنجی را مهار کرده و رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر شود. رکوردی که پیش از این در اختیار حسین حسینی بود و حالا از تهران به اصفهان رفته است.

نیازمند هم مانند حسینی برای رسیدن به این رکورد باید مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه می‌داشت و گویا نارنجی‌ها در هر فصل متر و معیار انتخاب رکورددار کلین‌شیت هستند.    شماره یک سپاهانی‌ها توانست این رکورد را با 27 سیو توپ تا قبل از بازی مقابل سایپا به دست بیاورد. رکورد او از بازی با پدیده شروعی شد. دیداری که در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد اما در ادامه کار با 8 سیو زیبا و دیدنی از گل‌خوردن تیمش جلوگیری کرد و با یک بازی شگفت‌انگیز استارت گل‌نخوردن هایش را زد و تا بازی با سایپا ادامه داد تا رکوردی ارزشمند را از آن خود کند.  نکته جالب در مورد حسینی این است که بر اساس آمار متریکا او هم تا قبل از بازی با سایپا 27 سیو داشت و با آمار مشابهی توانست به رکورد برسد.    رشید مظاهری رکورد 970 دقیقه کلین‌شیت غیرمتوالی دارد اما برای رسیدن به رکورد کلین شیت‌های متوالی نیازمند و رد شدن از او کار سختی دارد. مظاهری تا قبل از شروع بازی امروز تراکتور 630 دقیقه است که دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته و فعلا باید نیازمند را تعقیب کند و منتظر گل خوردن او باشد.    منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست