Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:56:02 GMT

اسکوچیچ: بعد از این پیروزی بزرگ از ما انتقاد نکنید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۷۱۳۴

اسکوچیچ: بعد از این پیروزی بزرگ از ما انتقاد نکنید

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید نباید از نحوه بازی تیمش برابر تراکتور انتقاد شود.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر تراکتور اظهار کرد:‌ ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم، نه فقط به خاطر این بازی بلکه به خاطر همه اتفاقاتی که اطراف باشگاه رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم امروز بعد از این بازی کسانی که می‌توانند به باشگاه کمک کنند، این کار را انجام دهند. تلاش‌مان بر این باشد که  کمک حال تیم باشد.

او ادامه داد: از بازیکنانم در یک بخش عمده نیمه اول راضی هستم. یک بازی بسیار خوب انجام دادیم. سازمان‌یافته و مانند یک تیم واقعی بودیم. از نیمه دوم و زمانی که دو بر صفر جلو افتادیم راضی نیستم. خیلی از مواقع بدون اینکه کنترلی از خودمان نشان دهیم ریسکی بازی می‌کردیم. می‌توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. به خاطر هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تبریک می‌گویم. همه را خوشحال به خانه‌هایشان فرستادیم. نیمه اول کاملا تحت کنترل ما بود و خوب پرس می‌کردیم. خیلی آسان نیست که در همه بازی پرس کنیم. هیچ باشگاهی در دنیا حتی بارسا و رئال هم نمی‌توانند ۹۰ دقیقه پرس کنند. ولی وقتی در نیمه دوم بازی دو بر صفر شد باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم. نیمه دوم مثل یک مسابقه بوکس بود. فوتبال برای افراد باهوش است.

اسکوچیچ در پاسخ به خبرنگاری که از بعضی کارهای تاکتیکی او انتقاد کرد، گفت: آماده هستید درباره مسائل فنی با هم صحبت کنیم؟ من مشکلی ندارم. امروز ما با چه سیستمی بازی کردیم؟ نیمه دوم چطور بازی کردیم؟ شما هنوز آماده نیستید. چرا من این‌طور به سوال شما واکنش دادم؟ چون نباید انتقادی درباره بازی ما صحبت شود. چون یک پیروزی بزرگ به دست آوردیم. اگر ما و تراکتور را مقایسه کنید، می‌بینید که تراکتور دو تیم است. سوال‌های این‌طوری را زمانی که باختیم از من بپرسید.

سرمربی صنعت نفت گفت: توقعم از بازیکنانم زیاد است. آل کثیر هفته قبل از ترکیب بیرون رفت چون ۳ روز بود که تمرین نداشت. من با او مشکلی ندارم و به خاطر تشدید نشدن مصدومیتش بازی ندادم. ما یک خانواده هستیم و نیازی نیست که این مسائل را بیرون از مجموعه بروز دهیم.

او در پایان اظهار کرد: همه شما از شرایط ما آگاه هستید ولی بازیکنان من همیشه باید بالا را نگاه کنند و نه پایین. کسانی که باید کمک حال باشگاه باشند کمکی به ما نمی‌کنند. امروز مردم دیوانه‌وار کمک حال ما بودند. واقعا از اینکه همه مردم خوشحال بودند لذت بردم. من سوالم از کسانی است که می‌توانند به ما کمک کنند. بازیکنان ما کار می‌کنند و می‌جنگند بدون اینکه دریافتی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکوچیچ باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ