Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:08:40 GMT

استراماچونی: این تازه آغاز سفر ما است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۷۴۱۳

استراماچونی: این تازه آغاز سفر ما است

سرمربی استقلال می گوید مشکلات این تیم باعث شده او نتواند ترکیب اصلی خود را پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی به روزهای شیرین خود در لیگ برتر و فوتبال ایران رسیده و بعد از کسب سومین برد متوالی در لیگ حالا با آرامش بیشتری نشست های خبری را سپری می کند. سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی درباره حضور داریوش شجاعیان گفت: شخصا از داریوش شجاعیان درخواست کردم در نشست خبری حاضر شود تا به او انرژی بدهیم و از طرف همه بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضا این کار را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید شما ندانید که شجاعیان چه شرایط سختی دارد اما من این را درک می کنم. رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است؛ نه به دلیل موضوعات فنی بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن. شجاعیان توقع نداشت من او را دعوت کنم و به همین دلیل به موهای خود نرسیده است.


وی در ادامه درباره سبک بازی آبی ها و تغییرات این تیم بعد از گل دوم، تصریح کرد: امروز استقلال نمایش خوبی داشت. تنها تیمی هستیم که در 8 روز سه دیدار داشتیم. ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در 15 دقیقه آخر نیز با 10 بازیکن بازی کردیم. مشکلی برای دو قلوی فرشید باقری پیش اومد و ریگی نیز در دفاع چپ حضور داشت. به بازیکنانم برای نمایش شجاعانه تبریک می گویم.


سرمربی استقلال در واکنش به ضعف خط دفاع این تیم روی ضربات ایستگاهی تصریح کرد: ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما با تیم است و اما این برای من سخت است که بخواهم یک ترکیب را پشت هم داشته باشم زیرا همیشه مشکل داریم. امروز ما دو بازیکن را برای توپ های بلند نداشتیم؛ روزبه چشمی و سیاوش یزدانی. می دانستیم پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که از کناره ها ارسال می کنند اما ما برای سومین دیدار کلین شیت کردیم و باید به همین شکل شرایط را ادامه دهیم و وضعیت را بهتر کنیم.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!