Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ساحل عاجی آرسنال عنوان کرد که به دلیل نداشتن پیش فصل کامل، در بهترین وضعیت جسمانی اش قرار ندارد، اما روز به روز برای بهتر شدن تلاش خواهد کرد.

طرفداری - نیکولاس پپه ستاره جدید آرسنال که در تابستان با انتقالی رکورد شکن و 80 میلیون یورویی گران قیمت ترین خرید تاریخ توپچی ها لقب گرفت، اعتراف کرد که در ابتدای حضورش در لندن به دلیل برآورده کردن انتظاراتی که از او وجود داشت، دچار مشکل شده است اما به این موضوع اشاره کرد که هنوز چیز های زیادی برای ارائه کردن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Telegraph، پپه شب گذشته (24 اکتبر) و در جریان پیروزی 3 بر 2 تیمش در مقابل ویتوریا گیمارش، بهترین عملکردش را در پیراهن آرسنال از زمان حضور در این تیم به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن دو گل روی ضربه ایستگاهی، تیمش را از شکست خانگی نجات داد. ستاره 24 ساله آرسنال، در روزهای ابتدایی حضورش در لندن نتوانسته بود انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند و با نمایش شب گذشته اش اندکی از فشارها را از روی دوش هایش برداشت. پپه در این خصوص عنوان کرد: 

سخت بود که اعتماد به نفسم را در هفته های اخیر حفظ کنم و می دانم که لیگ برتر انگلستان به طور کلی با لیگ یک فرانسه متفاوت است و فشاری که در اینجا وجود دارد، از جنس دیگری است. من باید به سرعت با این شرایط تطبیق پیدا می کردم چرا که به دلیل مبلغ انتقالم به آرسنال انتظارات از من بالا بود. متاسفانه نتوانستم این کار را انجام دهم اما همواره اعتماد مربی را در اختیار داشتم و هم تیمی هایم نیز از من حمایت کردند. من تلاش هایم را به صورت جدی ادامه خواهم داد تا بتوانم نمایش خوبی داشته باشم و بهتر با لیگ برتر تطبیق پیدا کنم. نکته کلیدی در این راه این است که انسان های خوبی در کنار شما حضور داشته باشند. خانواده ام اینجا در کنار من هستند و بنابراین می توانم ذهنیت خوب خودم را مخصوصا در زمان هایی که اوضاع خوب پیش نمی رود حفظ کنم. وابستگی زیادی به خانواده ام دارم و حضور در کشوری دیگر با زبانی متفاوت همیشه کار دشواری است بنابراین داشتن خانواده ام در کنار من، بسیار مهم بود. 

پپه در ادامه در خصوص شرایط جسمانی اش گفت: 

از لحاظ جسمی در بهترین وضعیتم نیستم چرا که مانند بقیه بازیکنان پیش فصل کاملی را سپری نکردم و از طرفی در رقابت های جام ملت های آفریقا نیز حضور پیدا کردم. به سختی تلاش می کنم تا برای ارائه نمایشی خوب، از لحاظ جسمانی بهتر شوم.

ستاره ساحل عاجی توپچی ها در خصوص بازی در کنار اوبامیانگ و لاکازت اظهار داشت: 

ما مدت زمان کمی را در کنار هم بازی کردیم اما از درک متقابل مناسبی برخوردار هستیم. هر سه ما فرانسوی صحبت می کنیم و این موضوع مهمی است. امیدوارم که مدت زمان زیادی را در کنار هم بازی کنیم. لاکازت و اوبامیانگ در روزهای اول حضورم در آرسنال به من کمک کردند. من با آن ها و همچنین متئو (گوندوزی) زیاد صحبت می کنم. همچنین سعی می کنم که با بازیکنان دیگر نیز صحبت می کنم چرا که یاد گرفتن زبان به منظور برقراری ارتباط با سایر بازیکنان، بسیار مهم است. سرمربی هم به من اعتماد دارد و حتی اگر عملکرد موثری نیز نداشته باشم همیشه اعتماد مربی را دارم. این که مربی تیم به شما ایمان داشته باشد مسئله بسیار مهمی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد