Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صادقی، با ورود به موضوع تلف شدن صدهزار قطعه ماهی وسایر آبزیان در «رودخانه راز آور» دستورپیگیری فوری آن را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «مهدی قنادی» امروز(جمعه، ۳ آبان)از ورود و دستورپیگیری فوری دادستان کرمانشاه نسبت به موضوع تلف شدن صدهزار قطعه ماهی وسایر آبزیان در رودخانه راز آور در محدوده روستای کرناچی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، با اشاره به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان طی روزهای اخیر، گفت: پس از وقوع این واقعه زیست محیطی، کارشناسان محیط زیست استان کرمانشاه به بررسی علت و چرایی این حادثه پرداختند.

 

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان  محیط زیست استان و آنالیز نتایج آزمایشات انجام شده برخی پارامترها از جمله اکسیژن محلول در آب خارج از محدوده استاندارد زیست محیطی بوده است.

 

قنادی، اظهارکرد: در پایش محیطی به عمل آمده برای یافتن منشا آلودگی؛ ورود پساب صنعتی  تصفیه نشده یکی از کارخانه های استان به این رودخانه، عامل اصلی موضوع تشخیص داده شده است. 

 

وی بیان کرد: در پی دستور اکید دادستان کرمانشاه، ظهر (پنج شنبه، ۲ آبان) بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با همراهی گروهی از مسئولین وکارشناسان محیط زیست از محل مورد نظر بازدید داشتند.

 

قنادی، اعلام کرد: بنا به اعلام دکتر محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، زوایای موضوع به صورت دقیق و کارشناسی بررسی خواهد شدو تمامی افرادی که در این زمینه هرقسم قصور ، تقصیر، اهمال یا اقدامات غیر مطابق با قانون داشته اند بدون اغماض و با بهره مندی از همه ظرفیت های قانونی شناسایی و تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت و ملزم به جبران  خسارت و ضرر و زیان وارده خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنا بر دستور مدعی العموم،  اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تکرار وقایع ناگوار مشابه و شناسایی عوامل زمینه ساز خصوصا ضعف نظارتی  دستگاه های مسئول که در شکل گیری این واقعه نقش داشته است نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان شیراز خطبه های نماز جمعه تلف شدن ماهیان دادستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد