Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بیمارستان جامع سرطان استان، گفت : این بیمارستان جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان در بخش درمان بوده و اتمام ساخت آن با جدیت در حال پیگیری است.

او گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات ناشی از افزایش نرخی ارز ساخت این بیمارستان با توجه به عدم توانایی پیمانکار در ادامه پروژه به کُندی پیش می‌رود که در همین راستا با همکاری هیات امنای دانشگاه تصمیم بر این گرفته شد که پیمانکار بر اساس قیمت‌های امسال به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی گفت: این مصوبه هیات امنا باید به تایید وزیر بهداشت برسد تا جنبه قانونی پیدا کند و در صورت تایید آن، پروژه با شتاب بیشتری اجرایی خواهد شد و در صورت شتاب گرفتن کار این پروژه ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اعتبار اولیه ساخت این بیمارستان (بدون تجهیزات) ۱۴ میلیارد تومان بوده و این درحالی است که هم اکنون با وجود پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه، ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل پروژه نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ۱۲۰ تخته بودن این بیمارستان، گفت: تجهیزات بسیار خوبی برای این بیمارستان از سوی هیات امنای دانشگاه در نظر گرفته شده است.

او افزود: در حال حاضر یک دستگاه رادیوتراپی قدیمی داریم که در این بیمارستان مستقر می‌شود و از طرفی با موافقت هیات امنای دانشگاه، دو دستگاه جدید رادیوتراپی به قیمت بیش از ۲۸ میلیارد تومان (با استفاده از ارز دولتی) برای این بیمارستان خریداری شده است.

او افزود: علاوه بر این سه دستگاه، دستگاه چهارم رادیوتراپی نیز که بسیار خاص و پیشرفته است به قیمت بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان خریداری شده است.

مرادی گفت: از این نوع دستگاه جدید رادیوتراپی تنها یازده عدد وارد کشور شده که با رایزنی‌های بسیار موفق شدیم یکی از آن‌ها را به کرمانشاه بیاوریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیگیری برای خرید یک دستگاه "پِت اسکن" ویژه درمان بیماران سرطانی برای این بیمارستان خبر داد وافزود: مبلغ مناقصه خریداری این دستگاه ۳۵ میلیارد تومان بود که به دلیل مشکلات انتقال ارز، ناچار به لغو مناقصه شدیم و قرار است مجددا هیات امنای دانشگاه مناقصه خرید این دستگاه را ظرف یک یا دو ماه آینده برگزار کنند.

مرادی با بیان اینکه در کل کشور تنها سه عدد از این دستگاه موجود است، گفت: با خریداری این دستگاه، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه چهارمین دانشگاهی در کشور خواهد بود که این دستگاه را در اختیار دارید و همین امر قطبیت استان را در غرب کشور ارتقا می‌دهد.

او گفت: بجز دستگاه‌های مذکور، در مجموع ۲۳ میلیارد تومان دیگر صرف خرید دیگر تجهیزات این بیمارستان خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

بیمارستان سرطان جزو پروژه‌های اولویت‌دار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان سال ۱۴۰۲ جذب مدرس حق التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان سال 1402 جذب مدرس حق التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس در هیات های اجرایی معین استان ها و بررسی نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته به منظور تامین نیازهای موجود در بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی باتوجه به دوره های در حال اجرا و رشته های جدید انجام شد.

کشت کار افزود: دراین فراخوان حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال بود و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی در سامانه جامع جذب مدرسان، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد و نتایج بررسی صلاحیت علمی به همراه وضعیت صلاحیت عمومی در هیات اجرایی معین استان و هیات اجرایی جذب دانشگاه جمع‌بندی شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: در این فراخوان بیش از 73 هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود 18 هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر 7 هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود 3 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی افزود: لازم به ذکر است کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می گردد، فعال می شود و مدرسان پس از فعال سازی کد مدرسی می توانند با مراکز آموزش علمی کاربردی برای تدریس همکاری کنند.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: فراخوان بعدی، پس از نیازسنجی در تابستان 1403 اعلام می‌شود و افرادی که در فراخوان 1402 در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید