Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@21:16:55 GMT

ارز چند نرخی باعث اختلاس و رانت در کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۹۱۴۶

مسعود پزشکیان ادامه داد‌: وقتی ارز در کشور دارای چند قیمت باشد؛این یعنی اقتصادما در مسیر درست جلو نمی‌رود و هرچه ارز در کشور به صورت چند نرخی عرضه شود ما شاهد اختلاس و رانت خواهیم بود. ناطقان: مسعود پزشکیان  در دهمین نمایشگاه کتاب ومطبوعات آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد کشور ما مریض است و مشکلات اقتصادی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم به علت مدیریت ضعیف غلط در  اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسعود پزشکیان  ادامه داد‌: وقتی ارز در کشور دارای چند قیمت باشد؛این یعنی اقتصادما در مسیر درست جلو نمی‌رود و هرچه ارز در کشور به صورت چند نرخی عرضه شود ما شاهد اختلاس و رانت خواهیم بود.

وی افزود : در کشور برای مدیریت و بهبود وضیعت اقتصادی  باید از کارشناسان اقتصادی استفاده کنیم مبارزه با فساد قوه قضاییه ستودنی است اما شاید این تنها 10درصد مبارزه با  مفسدان مالی و اقتصادی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسیر اقتصادی ما اصلاح نشود هرچقدر هم قوه قضاییه با فساد اقتصادی مبارزه کند این فساد بازهم روبه افزایش خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود؛ نظام اقتصادی ما همواره سوبسید پرداخت می‌کند که در نظر کارشناسی این کار غلط بوده  و رانت و رشوه و اختلاس را افزایش می‌دهد. منبع: ایلنا برچسب ها: نائب رئیس اول مجلس ، ارز چند نرخی ، اختلاس ، رانت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نائب رئیس اول مجلس ارز چند نرخی اختلاس رانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است.   به گزارش یورو نیوز؛احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای ۱۱ سپتامبر مشاهده شد، امروز نیز در میان گروه‌های تروریستی وجود دارد.   رهبر جبهه مقاومت ملی گفت مردم افغانستان احساس ناامیدی می‌‌کنند وغرب را به چشم «منافق» می‌نگرند، زیرا در برابر «حکومتی وحشی» به حال خود رها شده‌اند. احمد مسعود گفت نیروهای خارجی که سال‌ها در مورد ضرورت دموکراسی تبلیغ می‌کردند، مردم را به دست رژیمی سپردند که مانع رفتن دختران به مکتب (مدرسه) شده‌اند.   او با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.   طالبان حضور گروه‌های ترویستی دیگر در افغانستان را انکار کرده و می‌گویند به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم