Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:53:23 GMT

کاری کنید که دشمن احساس بیم کند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۹۸۹۶

کاری کنید که دشمن احساس بیم کند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نامه حیات طیبه که بعد از انتشار این هفته به شماره چهارصد و هجدهم رسید، در تازه ترین شماره خود به مروری بر مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب عنوان اصلی «کاری کنید که دشمن احساس بیم کند» را برگزیده است. در این شماره مطالب دیگری هم به چشم می خورد که به این ترتیب هستند: 

«وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است»، «معرفی ابعاد زندگی نمادهای ایثار و مقاومت به جامعه ضروری است»، «شهیدی از دانش آموزان پاکباخته ایران زمین»، «سه رویداد اندوهبار پایان ماه صفر»، «مبتکر دوره‌های آموزش چریکی و رزمی در سپاه»، «حکایت‌های شنیدنی تلاش و تحصیل جانباز فرهیخته»، «شهید پیشگام جنبش مقاومت اسلامی»، «از روزهای ارغوانی»، «افزایش حقوق جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران»، «تشکیل یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرونده سلامت برای ایثارگران»، «ورود پیکر مطهر ۷۰ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه»، «دیدار و گفت‌وگوی دستیار ویژه رییس بنیاد با جانبازان بیمارستان نیایش»، «اردوی خانوادگی بانوان جانبازان قطع نخاع برگزار شد»، «مهلت یک ماهه ایثارگران برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت» و «برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان»؛

یادآور می شود نشریه حیات طیبه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای جمعه و اغلب در اماکن مذهبی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد خبر 4755969

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی نشریات حضرت آیت الله خامنه ای کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه ادبیات جهان رایزنی فرهنگی اربعین 98 اربعین حسینی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادبیات تجدید چاپ بازار نشر گردشگری میراث فرهنگی معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان