Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه‌های فناورانه شامل مجموعه نوآوران، دپارتمان پویانمایی و تولید بازی و مجموعه کارگاهی فناوران، در حاشیه دومین جشنواره ملی صنایع خلاق، در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری  دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این افتتاحیه‌ها اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند سیستان و بلوچستان استانی محروم است در صورتی‌که این استان سرشار از پتانسیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به جوان‌ها گفت: گاهی اوقات شما مسئله‌ای را به اشتراک می‌گذارید که آن اقدامی برای بهتر شدن دنیا است مطمئناً کائنات شرایط تحقق آن هدف را برای شما فراهم خواهند کرد.
سجادی نیری ادامه داد: دنیا مثل یک بازی فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای است و تا زمانی که سوت پایان بازی به صدا در نیاید همه فرصت داریم بر چالش‌هایمان غلبه کنیم.
وی عنوان کرد: باید کاری کنیم که دنیا را به یک دنیای بهتر برای زندگی خودمان تبدیل کنیم امیدواریم روزی برسد که بسیاری از جوان‌ها تعداد زیادی از این تحقق‌ها و رضایت درونی داشته باشند.
سجادی نیری خاطر نشان کرد: حدود یک سال از عمر برنامه خلاق می‌گذرد در ابتدای راه تصور نمی‌کردیم این مقدار پتانسیل در کشور موجود باشد، اما وجود مجموعه‌هایی مانند پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد این کشور ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید به آن توجه شود.
وی تصریح کرد: در تلاشیم این برنامه را به یک گفتمان در کشور تبدیل کنیم و تاکنون حدود ۵۰۰ شرکت خلاق شناسایی شده اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال به یک‌هزار شرکت برسد.
سجادی نیری افزود: حدود ۳۰ برنامه خدمت‌محور برای شرکت‌ها طراحی شده که با همیاری و همکاری سازمان‌های دیگر این برنامه‌ها قابلیت توسعه دارد و می‌تواند برای شرکت‌ها کمک. کننده باشند.
وی با اشاره به نقش جدی شهرداری‌ها و استانداری در این عرصه گفت: امیدواریم همه دست در دست هم دهند تا جوانان حوزه خلاق به جایی برسند که لیاقت آن‌ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه سیستان فناوری معاونت علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است