Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: تا پایان مهرماه امسال پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان حدود ۵۶.۴ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا، "جعفر رودری" صبح امروز چهارم آبان ماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: ۲۶۷ پروژه اقتصاد مقاومتی به تصویب ستاد استان رسیده بود که مهم‌ترین و موثرترین پروژه‌های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف هستند و تا پایان مهرماه امسال پیشرفت ۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد دارند.

وی افزود: در آغاز سال پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۲۶ درصد بود و هدفگذاری شد تا پایان سال به ۸۵ درصد برسد که با تحقق حدود ۵۲ درصد تاکنون، هدف سال محقق شده و مطابق با برنامه حرکت می کنیم.

رودری تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان است که پیش بینی شده ۱۸ هزار میلیارد تومان از این عدد در سال جاری انجام شود اما عدد محقق شده با پیش بینی فاصله زیادی دارد و تنها ۲ هزار میلیارد تومان معادل ۱۱.۳ درصد سرمایه گذاری تاکنون محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه پیش بینی شده با اجرای پروژه ها در سال جاری ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد شود گفت: از مجموع منابع مالی پروژه های اقتصاد مقاومتی، ۲۵.۶ درصد اعتبار ملی و ۲۹ درصد اعتبار استانی محقق شده اما در تسهیلات بانکی خیلی عقب هستیم و با عدد ۴.۳ درصد عملا وزن تسهیلات مطابق با برنامه نیست.

وی افزود: از منابع داخلی شرکت ها و معین های اقتصادی نیز تاکنون ۳۳ درصد محقق شده که وضعیت بهتری نسبت به حوزه های دیگر دارد. ضمن اینکه در سرمایه گذاری خارجی و فاینانس هنوز دستگاه ها چیزی اعلام نکرده اند و صفر است و از منابع صندوق توسعه ملی نیز چیزی جذب نشده است.

رودری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ۱۰۴ پروژه اقتصاد مقاومتی معادل ۳۹ درصد مطابق برنامه پیش می روند یا جلوتر هستند، ۳۵ پروژه معادل ۱۳.۱ درصد کل پروژه ها کاملا متوقف هستند که باید بیشترین تمرکز بر این پروژه ها باشد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۶ مورد که ۴۰ درصد از پروژه های اقتصاد مقاومتی را شامل می شوند، پیشرفت فیزیکی آنها بیش از تعهد مالی است و ۱۰۰ مورد از طرح ها نیز مشکل تامین مالی دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ۱۲۸ پروژه نیز در حال انجام است اما نسبت به برنامه عقب هستند و عمده مشکل، تامین منابع مالی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانی اقتصادی منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است