Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون کارگردانان سینمای ایران اعتراض خود را نسبت به عملکرد صندوق اعتباری هنر اعلام کردند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران، کانون کارگردانان سینمای ایران طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض این صنف را نسبت به عملکرد صندوق اعتباری هنر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر سید عباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

متاسفانه عملکرد صندوق اعتباری هنر باعث اعتراضات گسترده بسیاری از اهالی محترم سینما شده است. صندوق اعتباری هنر نه اعتباری برای هنرمندان قائل است و نه هنرمندان را به رسمیت می‌شناسد که جای تاسف بسیار دارد.

کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن همدلی با تمامی صنوف سینمایی معترض، خواستار تغییرات جدی در رویه این صندوق در برخورد و ارائه خدمات به سینماگران است.

لطفا شرایطی به وجود آورید تا قفل صندوق اعتباری هنر باز شده و رسیدگی سریع به مشکلات سینماگران در اولویت قرار گیرد.

با احترام

کانون کارگردانان سینمای ایران»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارگردانان سینما صندوق اعتباری هنر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ محمد خزاعی در این احکام، قادر آشنا، مسعود نقاش‌زاده، اکبر نبوی، سعید الهی، رامتین شهبازی، سیدعلی‌اصغر تقوی و مهدی شفیعی را به عنوان اعضای این شورا منصوب کرد.

در متن حکم اعضای شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سال سینمای ایران با اشاره به جایگاه ویژه تحقیق و پژوهش در رشد و اعتلای سینمای ایران آمده است: نظر به تعهد، توانایی و تجربه ارزشمندتان در حوزه‌های فرهنگی، هنری وپژوهشی به استناد ماده ۴ آئین‌نامه جایزه پژوهش سال سینمای ایران، جنابعالی را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری هفتمین دوره جایزه پژوهش جایزه سال سینمای ایران، منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول مردمی، با تدابیر و رهنمودهای ارزنده خود موجبات برگزاری شایسته این رویداد علمی و پژوهشی را فراهم کنید.

دیگر خبرها

  • تاریخچه ۲۵۰۰ ساله کارت اعتباری در ایران
  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم