Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیا زارعی قایقران خوب استان به همراه زینب نوروزی در روئینگ دو‌نفره سبک‌وزن زنان، سوم شدند و مدال برنز آسیا را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات فینال رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا از صبح امروز در کره جنوبی آغاز شد و ملی پوشان گشورمان در ۶ ماده مسابقه دادند و در ۴ ماده روی سکو رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات در بخش دونفره سبک‌وزن بانوان قایق ایران با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی به آب زد و کارش را با ثبت زمان ۷:۴۰.۱۲ بعد از قایق های چین و کره جنوبی به پایان برد و بر روی سکوی سوم آسیا ایستاد.

 همچنین در بخش تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان مریم امیدی پارسا دیگر قایقران استان بود که با حریفانش رقابت کرد و در نهایت با زمان ۸:۱۸.۹۹ به کارش به عنوان قایق پنجم پایان داد. قایق های چین، چین تایپه و ویتنام اول تا سوم شدند.

 

بیشتر بخوانید: شکست قهرمان آسیا برابر علیزاده پیروزی منصوریان و هاشمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین زنان زینب وزن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کرمان در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و همدان میزبان با کسب ۶ طلا و ۳ نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم اردبیل هم با ۴ طلا و ۲ برنز روی سکوی سوم مسابقات نوجوانان ایستاد.

کد خبر 6099763

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای