Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Cyberpunk 2077 یکی از عناوین نمایش داده شده در مراسم E3 امسال بود که توسط شرکت سی‌دی پراجکت‌رد ساخته شده است و وجود شخصیت کیانو ریوز در آن باعث شد تا نظر بسیاری از گیمر‌ها به این بازی جذب شود. با وجود اینکه این بازی هنوز عرضه نشده است و تا زمان عرضه آن زمان نسبتا زیادی باقی مانده، اما یکی از وب سایت‌های تحلیل آمار فروش بازی‌های رایانه به تازگی درباره آمار فروش احتمالی این بازی اطلاعاتی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تحلیل‌های بلومبرگ، این سایت انتظار دارد بازی Cyberpunk 2077 در سال اول عرضه به یکی از پرفروش‌ترین و برترین عناوین بازار تبدیل شود. این وب سایت اعلام کرده است که احتمالا بازی Cyberpunk 2077 در سال اول انتشار خود بتواند به فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند که برای یک بازی کامپیوتر آماری بسیار خوب و چشم‌گیری است و در حال حاضر فقط در عناوین شرکت راک استار یعنی بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption دیده می‌شود.

هرچند موفقیت این شرکت در عنوان جدید خود خیلی دور از انتظار نیست چرا که این شرکت در عنوان The Witcher 3: Wild Hunt نیز توانست به موفقیت بسیار خوبی در فروش دست پیدا کند و احتمالا عنوان Cyberpunk 2077 نیز به دلیل داشتن داستانی مناسب و همچنین حضور یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب هالیود، بتواند به فروش بالای پیش‌بینی شده توسط وب سایت بلومبرگ دست پیدا کند.

این عنوان یکی از بزرگترین بازی‌هایی خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ وارد دنیای عناوین رایانه‌ای خواهد شد و باید دید که آیا در رقابت با عناوین هم‌رده خود در زمان عرضه هم پیروز خواهد شد یا در مقابل عناوین بسیار بزرگی که در سال آینده وارد بازار می‌شود شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: وجود نقشه قدیمی و جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ معادل ۲۷ اردیبشهت سال ۹۹ برای کنسول‎‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین پرفروش هنگام عرضه خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند

پس از برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، ژابی آلونسو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی لورکوزن در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما خیلی جنگیدیم؛ عملکردی عالی به همراه نظم، قدرت، سرعت زیاد داشتیم. برای ما همه اینها معنی زیادی دارد، اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم. مزد بازی خوب خود را گرفتیم. این بازی در‌ این جو سنگین در زمین تیم با تجربه ای چون رم، یک گام رو به جلو در روند تکامل و بلوغ تیم بود.

ما فرصت داشتیم گل سوم را بزنیم، از همان دقیقه اول تهاجمی بازی کردیم؛ تاکتیک ما دفاع فشرده و ضدحملات سریع بود. در کل از موقعیت هایی که داشتیم بهترین استفاده را نکردیم. با این حال ما راضی هستیم.

ما هنوز در مورد رم نگرانی های زیادی داریم. آنها می توانند  هفته آینده کامبک بزنند. برای جشن گرفتن زود است. من خوشحالم و امیدوارم بتوانم هفته آینده در کنار هواداران جشن بگیرم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد