Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد که جریمه بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه، دیگر حربه مفیدی برای پایان عملکرد بد آنها نیست. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 5 بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: گل زودهنگامی خوردیم و تمرکز تیم به‌هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تیمی که برای گل نخوردن به زمین می‌آید، زود گل بخورد، تمرکزش را از دست می‌دهد و این اتفاق برای ما رخ داد. متأسفانه تا آمدیم بازی را جمع کنیم، گل‌های بعدی را دریافت کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل شاهین چیست که تنها یک امتیاز از هشت مسابقه گرفته است، تصریح کرد: مشکل اصلی ما، نداشتن بازیکنان باکیفیت در تیم است. ما به حداقل سه تا چهار بازیکن باتجربه نیاز داریم که بتوانند شکلی به تیم بدهند. بازیکنان مشکل بدنی هم دارند و در فاز حمله و دفاع هم ضعیف عمل می‌کنند. الان به دنبال بازیکن هستیم و دو جای خالی در لیست‌مان داریم. با کنار گذاشتن یک بازیکن، می‌توانیم سه بازیکن خوب بگیریم و اگر بودجه هم نباشد، باید این سه بازیکن را جذب کنیم، چون چاره دیگری نداریم.

پاسخ به یک سؤال؛ پرسپولیس خوب بود یا شاهین ضعیف؟

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره سفر نادر دست‌نشان به بوشهر و مذاکره با مدیران باشگاه بیان کرد: با دست‌نشان صحبت کردیم و شرایط مدنظرش را پرسیدیم. او شب گذشته (جمعه) به تهران رفت و قرار بود تا صبح امروز به ما خبر بدهد که تاکنون پاسخی نداده است. اگر با دست‌نشان به توافق نرسیم، با مرزبان و سپس پاشازاده مذاکره می‌کنیم. تلاش می‌کنیم با مرزبان به توافق برسیم که اگر این اتفاق رخ دهد، می‌گوییم که با اولین پرواز به ایران بیاید. البته تا زمان انتخاب سرمربی جدیدمان، کریمیان به فعالیتش ادامه می‌دهد.

مسیگر درباره بی‌نظمی در ورود اعضای تیم پرسپولیس به هتل، پس از ورود به بوشهر و عدم کنترل هواداران به تسنیم گفت: در یکی دو روز گذشته، 60 درصد خودروهایی که در بوشهر بودند، از شهرهای حومه آمده بودند. مأموران نیروی انتظامی هم مشغول کنترل ورود پرسپولیسی‌ها بودند، اما وقتی جمعیت زیاد می‌شود، کنترل جمعیت هم سخت می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه شاهین شهرداری، جریمه‌ای برای اعضای تیم فوتبال این باشگاه در نظر گرفته است یا خیر، اظهار داشت: پس از بازی برابر پرسپولیس، جلسه‌ای نداشتیم و تصمیم جدیدی گرفته نشد. ما قبلاً بازیکنان را جریمه کرده‌ایم و فکر نمی‌کنم این حربه جواب دهد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس مهدی پاشازاده نادر دست‌نشان علیرضا مرزبان تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس مهدی پاشازاده نادر دست نشان علیرضا مرزبان تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال پرسپولیس مهدی پاشازاده نادر دست نشان علیرضا مرزبان تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت فوتبال استان تهران از ماه ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. دراین راستا قریب به 9000 بازیکن زیر نظر استعدادیاب های هیات فوتبال استان تهران، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خرداد ماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

 سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت های خود می گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه مرحله منطقه ای و در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاالله مرحله منطقه ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درحالی از این پروژه های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیات فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن دراین عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مورد عجیب عبدالله
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏