Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@00:08:10 GMT

یادواره‌های شهدای اشکفتک و گهرو برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۱۷۵۴

یادواره‌های شهدای اشکفتک و گهرو برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از پایگاه ایثار، اسماعیل عسگری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد گفت: یادواره شهدای اشکفتک امروز، 4 آبان‌ماه هم‌زمان با دهه آخر صفر از ساعت 14 الی 16 در حسینیه شهدای اشکفتک برگزار می‌شود.

وی در ادامه از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان شهرکرد به‌ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا دعوت کرد تا با حضور در این برنامه ضمن هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن، یاد و نام شهدا را گرامی بدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اشکفتک، 33 شهید گلگون‌کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که در این بین شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اولین شهید جامعه پزشکی کشور است که به‌عنوان تکنیسین بیهوشی در حین انتقال مجروحان جنگی در استان حلب سوریه و به دست تروريست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بر اساس همین گزارش، عباس طیب‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کیار نیز از برگزاری یادواره شهدای شهر گهرو و روستاهای هم‌جوار در روز یک‌شنبه، 5 آبان‌ماه هم‌زمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

وی افزود: این یادواره از ساعت 18 در حسینیه شهدای شهر گهرو با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

طیب‌پور در پایان از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان کیار به‌ویژه خانواده‌های شهدا برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری یادواره شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد