Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:07:47 GMT

سیف: نوسازی تاسیسات برق مجموعه آزادی در جریان است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۱۲۹

سیف: نوسازی تاسیسات برق مجموعه آزادی در جریان است

در جریان دیدار شب گذشته تیم های استقلال و پارس جنوبی، برق ورزشگاه آزادی برای دقایقی قطع و روند بازی را با تعطیلی ۱۰ دقیقه‌ای مواجه کرد.

«قدت‌الله سیف» در این خصوص، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاقات دوباره رخ ندهد و به خاطر قطع برق و فاصله‌ای که در بازی رخ داد از هواداران، بازیکنان و مردم عذرخواهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازسازی و نوسازی تاسیسات برق ورزشگاه آزادی با تامین بودجه در جریان است. تلاش می‌کنیم تا هرچه سریعتر پست‌های برق را نوسازی و بازسازی کنیم و با کمک وزارت نیرو فاز به فاز برق استادیوم را بررسی مجدد خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده دیگر شاهد قطعی برق نباشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!