Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:02:10 GMT

هزینه تمام شده تولیدات کشاورزی در مازندران بالا است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۳۴۱

هزینه تمام شده تولیدات کشاورزی در مازندران بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر میران پیش ازظهر شنبه در کمیسیون تخصصی کشاورزی با اشاره به ذخیره سازی مرکبات برای شب عید گفت: ظرفیت ذخیره سازی برای مرکبات در استان وجود دارد و باید امکانات آن توسعه یابد.

وی با بیان اینکه هزینه های تمام شده تولیدات کشاورزی در استان و کشور ما قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست تصریح کرد: زمانی خدمات و حمایت و دولتی به کشاورزان ارائه می شود و اکنون بنگاه کشاورزی تبدیل به بانک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میران با اشاره به تولید مرغ در استان گفت: مازندران رتبه اول تولید مرغ و صادرات آن را برعهده دارد و باید از ظرفیت آن استفاده کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران به سهمیه سوخت واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: باید اجازه ذخیره سازی سوخت به واحدهای تولیدی داده شود و نباید سهمه آنان کم شود.

کد خبر 4756237

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مازندران کشاورزی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بارش باران بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: در پی بارش‌های اخیر علی رغم خسارت‌های وارد شده به کشاورزان،  میزان قابل توجهی آب در سازه‌های ذخیره آب شهرستان شهرستان ذخیره شد.
حسن مرادی افزود: این حجم آب ذخیره شده علاوه بر کنترل سیلاب، نقش مهمی در بهبود وضعیت سفره‌های آب زیر زمینی شهرستان دارد.
مرادی گفت: در بارش‌های اخیر، سد‌ها نقش به سزایی در کنترل سیلاب‌ها داشتند، بنابراین لازم است سالانه اعتبارات کافی برای ترمیم و نگهداری این سازه‌ها درنظر گرفته شود.
کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی گراش  را در سیل و طوفان اخیر ، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان