Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@07:48:05 GMT

تجلیل از چهره‌های برتر وقف در سرایان و فردوس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۳۷۷۷

تجلیل از چهره‌های برتر وقف در سرایان و فردوس

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمیدرضا حاجتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس، امروز، ۴ آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه وقف بیش از 12 عنوان برنامه در شهرستان فردوس اجرا می‌شود.

وی گفت: دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار و برگزاری نشست با مسئول اداره ثبت و اسناد شهرستان، نشست با رسانه‌ها، برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم(ع) فردوس و برگزاری تعزیه خوانی از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: برگزاری مراسم عزاداری در امامزادگان سلطان احمد و سلطان ابوالحسن(ع) روستای مهوید، برگزاری دعای کمیل به یاد واقفین و سرکشی از بیماران، غبارروبی امامزادگان فردوس، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار از خانه سالمندان، برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در نماز جمعه و توزیع نان بین خانواده‌های بی بضاعت از دیگر برنامه‌ها است.

حاجتی بیان کرد: همچنین همایش یاوران وقف به صورت مشترک بین شهرستان‌های سرایان و فردوس در امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم(ع) فردوس برگزار می‌شود که در این همایش از حدود 20 نفر هیئت امنای بقاع متبرکه، واقفین و خادمین دو شهرستان تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: شش بقعه متبرکه امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم(ع) فردوس، امامزاده سلطان ابوالقاسم(ع) روستای سرند، امامزادگان سلطان احمد و سلطان ابوالحسن(ع) روستای مهوید، امامزاده سلطان سید جلیل(ع) روستای امرودکان و سلطان کریم شاه روستای خانیک در شهرستان وجود دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان اینکه از دهه وقف سال گذشته تاکنون شش وقف در شهرستان به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در مجموع شهرستان فردوس دارای 690 وقف و ۱۸۵۰ رقبه است.

حاجتی با بیان اینکه بیش از 90 وقف در شهرستان فردوس با نیت عزاداری امام حسین(ع) است، اظهار کرد: باید نیات واقفین خیراندیش به سمت نیازهای روز جامعه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی وقف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد