Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اجتماع بزرگ نیروهای مسلح در ۲۸ صفر برگزار می‌شود، گفت: اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در استان مرکزی برگزار می‌شود. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های استان در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: در روز یکشنبه 28 صفر ساعت  10 صبح حرکت هیئات مذهبی، مردمی و  نیروهای مسلح به صورت ادغامی از میدان شهدا اراک به سمت مصلی بیت‌المقدس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سراسر استان نیز این برنامه به صورت دسته‌بندی هیئات مذهبی انجام می‌شود به طوری که در شهرستان آشتیان ویژه‌برنامه اجتماع هیئات مذهبی برگزار می‌شود که جزو برنامه‌های شاخص هر سال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: حرکت جمعی عمومی همراه با عزاداری و سوگواری مانند سال‌های گذشته به صورت یکپارچه به سمت مصلی بیت‌المقدس است، در مصلی بیت‌المقدس هم پس از  عزاداری و سخنرانی، اقامه نماز با حضور جمعیت عزادار انجام می‌شود.

قافله عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) در اصفهان برپا می‌شودبرنامه‌‏های عزاداری ارتحال پیامبر اکرم(ص) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شدبرنامه‌‏های عزاداری شب و روز ارتحال پیامبر اکرم(ص) در حرم رضوی اعلام شد

قربان‌پور بیان کرد: مساجد استان در این ایام پس از نماز مغرب و عشا برنامه‌های عزاداری و سوگواری دارند، مبلغان نیز در زمینه ترویج سیره پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: گسترش فرهنگ نبوی  در جامعه به ویژه برای نسل جوان اصلی مهم است که مسئولان با برنامه‌های دقیق و پرمحتوا در این راستا باید گام بردارند.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش‌های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک‌اصلانیان و فخری ملک‌پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه‌های نوشتن و نسخه‌شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده‌ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر استاد جواد معروفی، موسیقی‌نامه وزیری، کتاب‌شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدیع‌زاده و خاطرات هنری میلاد کیایی برخی آثار مکتوب میرعلینقی است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد