Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام روز شنبه اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی از ۴ تا ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با مراجعه به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم پیش‌ثبت‌نام  شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

فراخوان پس از پیش‌ثبت‌نام و تایید از سوی کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذر باید نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال تولیدکنندگانی که دست کم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب‌بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.

 براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی در تارنمای دبیرجانه جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ‌گویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.

نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی بدون فروش محصولات برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه‌های خود را معرفی ‌کنند.

درعین حال بخش فروش محصولات در سالن سرای فیروزه، در مجموعه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را برای فروش به فروشگاه جشنواره تحویل دهند تا در فضایی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع به فروش برسد.

بر همین اساس معرفی توان‌مندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران و تولیدکنندگان این حوزه، گردهم‌آیی فعالان بخش‌های مختلف این صنعت و ارائه توانایی‌ها و دست‌آوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و نمونه‌ها به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب‌بازی و تلاش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار تمرین زندگی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برگزار می‌شود.

کتاب کلاغ خنزر پنزری کانون به چاپ پنجم رسید

کتاب کلاغ خنزر پنزری به نویسندگی و تصویرگری سروناز پریشان‌زاده (پریش) برای پنجمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

چاپ اول این کتاب سال ۱۳۸۷ منتشر شد و امسال در نوبت چاپ پنجم با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه باز نشر شد تا در مجموع شمارگان آن به ۵۷ هزار نسخه برسد.

بر اساس این گزارش داستان کتاب کلاغ خنزر پنزری درباره کلاغی است که از رنگ بدنش ناراضی است، تلاش می‌کند با جمع‌آوری انواع لوازم پر زرق و برق و رنگی، خودش را تغییر دهد. این وسایل هویتش را مخدوش می‌کند و جلوی پروازش را می‌گیرد…

 درواقع این کتاب مفاهیم فلسفی و عرفانی را در قالب داستان‌هایی با فرم و محتوای کودکانه و جذاب بیان کرده است. در بخشی از قصه‌ کتاب «کلاغ خنزر پنزری» آمده است «روز پنجم: آن روز کلاغ سیاه هرچی که پیدا کرده بود، تو لانه‌اش جا کرده بود، به خودش آویزان کرد. به مرغ عروسکی گفت: «دیدی آخرش شدم مثل تو، با این چیزهای کهنه و نو!»

کتاب کلاغ خنزر پنزری نخستین تالیف سروناز پریشان‌زاده است و در سومین دوره جایزه ادبی گام اول، جایزه تشویقی موسسه خانه کتاب را دریافت کرد.

چاپ پنجم این کتاب برای گروه سنی بالای چهار سال در ۲۸ صفحه رنگی در فروشگاه‌های عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و شهر کتاب‌ها به فروش می‌رسد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب کودک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودکان جشنواره ملی اسباب بازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی واحد‌های صنعتی است بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور واحد‌های تولیدی و صنعتی با قابلیت‌های لازم برای امور صادراتی و رقابت در عرصه‌های بین المللی برگزار شده است تا توانمندی‌های تولیدی صنعتگران و تولیدگان کشور را در معرض دید فعالان اقتصادی داخلی و خارجی قرار دهد.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت ایده‌آل و بسیار مناسبی برای واحد‌های تولیدی صادرات محور است تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات با قابلیت رقابت خود را معرفی و در معرض رقابت و دید مشتریان قرار دهند.

مهدی‌پور در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های تولیدی استان در امر صادرات اظهار کرد: بسیاری از محصولات با کیفیتی که تولیدکنندگان خوزستانی در نمایشگاه عرضه کردند قابلیت‌های لازم برای حضور در بازار‌های مختلف بین‌المللی و رقابت را دارا هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: تولیدکنندگان خوزستان می‌توانند در نمایشگاه‌های مختلف، دیگر تولیدکنندگان سراسر کشور را با مزیت‌ها و ظرفیت‌های کم نظیری که استان به لحاظ فضای صادراتی دارد آشنا کنند تا دیگر فعالان اقتصادی صادرات خود را از مجاری متعدد این استان انجام دهند.

وی با اشاره به زیر ساخت و موقعیت جغرافیایی خوزستان در امر صادرات ادامه داد: دسترسی مستقیم به آب‌های آزاد و بین المللی، برخورداری از چندین فرودگاه بین المللی، دسترسی به شبکه راه‌های اصلی و اتصال به راه آهن سراسری و وجود ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی از جمله ظرفیت‌های استان خوزستان برای حوزه صادرات است.

مهدی پور اظهار کرد: این موارد همه بیانگر آن است که استان خوزستان بهترین شرایط را برای فعالیت‌های صادراتی واحد‌های صنعتی دارد.

۱۵ واحد صنعتی از خوزستان در این نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان را معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد