Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@21:29:12 GMT

تاریخ سازی در بازی لستر ساوتهمتون!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۴۷۴۱

تاریخ سازی در بازی لستر ساوتهمتون!

به گزارش صدای ایران  لسترسیتی با برتری باورنکردنی 9- صفر در خانه ساوتهمپتون در اولین باری هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاریخ فوتبال جزیره را تکان داد.
 غیر از رقم زدن یک‌طرفه‌ترین برد خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر و رسیدن به دستاورد منچستریونایتد در زمینه کسب قاطعانه‌ترین برد ادوار لیگ برتر انگلیس،روباه‌ها به رهبری راجرز رکوردهای دیگری هم خلق کردند و ساوتهمپتون هم در چند نکته آماری انگشت‌نما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *ساوتهمپتون برای اولین بار در دیداری خانگی در لیگ برتر انگلیس، 9 گل دریافت کرد و لسترسیتی هم برای اولین بار موفق به ثمر رساندن 9 گل در دیداری خارج از خانه در جریان مسابقات لیگ شد.   *لسترسیتی در حالی در نیمه نخست 5 گل در ورزشگاه «سنت مری» به ثمر رساند که ساوتهمپتون این فصل در لیگ برتر به همین اندازه در بازی های خانگی گلزنی کرده است!   *لسترسیتی از 10 دیدار نخست خود در فصل 2020-2019 موفق به کسب 20 امتیاز شده است، در حالی که در فصل 2016-2015 که به قهرمانی رسیدند در همین بازه 19 امتیاز کسب کرده بودند. این بیشترین امتیاز کسب شده توسط روباه‌ها در 10 بازی نخست فصل است.   *هت‌تریک جیمی واردی و آیوزه پرز در این بازی، بعد از هتریک رابرت پیرس و جرمین پنانت در سال 2003، تنها دومین هت‌تریک 2 بازیکن از یک تیم در یک بازی تاریخ لیگ برتر است. پیرس و پنانت هم مقابل ساوتهمپتون به این رکورد رسیده بودند!   *با اخراج برتراند در این بازی، برای سومین بار متوالی ساوتهمپتون مقابل لسترسیتی 10 نفره شد!     *آیوزه پرز با زدن 3 گل مقابل ساوتهمپتون، بعد از تیمو پوکی، رحیم استرلینگ، تامی آبراهام و برناردو سیلوا، پنجمین بازیکنی شد که در این فصل لیگ برتر، موفق به ثبت هت‌تریک می‌شود.   *در 27 فصل نخست لیگ برتر انگلیس، در10 هزار و 506  دیدار، تنها 3 بازی با برتری 5 گله یا بیشتر یک تیم در نیمه اول به پایان رسید، در حالی که در 91 بازی برگزار شده در همین فصل، این اتفاق 2 بار رخ داده است! دیدار منچسترسیتی مقابل واتفورد و دیدار ساوتهمپتون برابر لسترسیتی.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لسترسیتی جیمی واردی تاریخ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد