Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@00:37:59 GMT

همین حالا برای راه اندازی رستوران خود اقدام کنید

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۴۸۷۹

در دنیای پر هیاهوی امروز، ذائقه  غذایی مردم تغییر کرده است.  تغییر جمعیت و تغییر شیوه زندگی باعث افزایش رستوران و مشاغل مرتبط با صنایع غذایی شده است. اغلب مردم به دلایلی زیادی تمایل به خوردن غذا در بیرون از منزل دارند. بر طبق گزارش سایت پویا صنعت، یکی از این دلایل این است که مردم مانند گذشته تمایل به صرف زمان در آشپزخانه برای پخت و پز یا حتی شستن ظرف ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خانواده هایی که والدین شاغل هستند، بانوی خانه زمان کمی برای درست کردن غذا دارد. همه این عوامل سبب شده است که هر روز شاهد راه اندازی رستوران و آشپزخانه های صنعتی در سطح شهر باشیم. رستوران داری شغلی بسیار پردرامد است، که در ابتدا ساده یه نظر می‌رسد. اما در صورت نداشتن مطالعه و مشاوره نگرفتن از متخصصان می‌تواند دردسر ساز باشد. چون امکان دارد در همان سال های اولیه رستوران با شکست مواجه شود. امروزه برای کسب درآمد داشتن رستوران و رستوران داری یکی از گزینه های لوکس محسوب می‌شود.

داشتن یک رستوران می‌تواند تجربه ای شیرین و هیجان انگیز باشد; که برای موفقیت و رونق آن بهتر است از راهنمایی و مشاوره افراد خبره و کارشناسان بهره برد.

مراحل راه اندازی رستوران

با توجه به همه دلایل ذکر شده در بالا; اگر شما تصمیم به راه اندازی رستوران گرفتید، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و از مشاوره کمک بگیرید.

انتخاب نوع رستوران انتخاب نام رستوران سرمایه اولیه یا تامین بودجه انتخاب درست مکان و موقعیت رستوران تجهیزات مورد نیاز رستوران برنامه کسب و کار رستوران دریافت مجوز های لازم برای راه اندازی رستوران طراحی و دکوراسیون رستوران منوی رستوران یافتن تامین کننده مناسب راه اندازی بخش بیرون بر رستوران استخدام نیروهای مناسب برای رستوران آموزش به نیروهای رستوران قوانین و مقررات رستوران تبلیغات مناسب و روش های بازاریابی جدید

  همه این مراحل بسیار مهم است. و از همه مهم تر انتخاب تجهیزات رستوران و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب است. انتخاب تجهیزات رستوران بستگی به منوی غذایی و اندازه آشپزخانه صنعتی شما دارد.

چرا باید در انتخاب تجهیزات رستوران دقت کنید و مشاوره بگیرید

آشپزخانه قلب هر رستوران است. پس باید در انتخاب تجهیزات مربوط به آشپزخانه صنعتی دقت به خرج داد. برای خرید تجهیزات رستوران اکثر مردم در خارج از ایران به سایت هایی نظیر  alibaba مراجعه می‌کنند. در ایران نیز شرکت های مشاوره در زمینه تجهیزات رستوران فعالیت دارند یکی از معروف ترین برندهای این حوزه شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت است.

هر چقدر تجهیزات رستوران به روز تر و مدرن تر باشد، روی کیفیت عملکرد رستوران  تاثیر بیشتر می‌گذارد. اما با توجه به گستردگی و تنوع زیاد در این محصولات انتخاب محصولات مناسب سخت و گیج کننده است. بیش از 1400 نوع تجهیزات رستوران وجود دارد. که کارایی هر کدام متفاوت است. بعضی از افراد فکر می‌کنند، هر چقدر تجهیزات گران تر یا با ظرفیت پخت بیشتری  باشد بهتر است. اما این یک باور غلط است. شما باید تجهیزات خود را بر اساس فضای آشپزخانه، نوع منو و میزان پذیرایی روزانه خود انتخاب کنید.

برای انتخاب تجهیزات بهتر است قبل از هرکاری به طور دقیق و کامل در زمینه تجهیزات رستوران مطالعه کنید. و از بهترین های ایران نظیر شرکت پویا صنعت بهره بگیرید. این شرکت ها با بهره گیری از کارشناسان مجرب و با تجربه و با تکیه بر نام نیکی که در مدت فعالیت خود به جا گذاشته اند. می‌توانند راه اندازی رستوران شما را از صفر تا صد و به درستی انجام دهند. حالا شما می توانید برای راه اندازی رستوران خود همین حالا اقدام نمایید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳  اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی