Web Analytics Made Easy - Statcounter

قریب به ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق بانک‌ها در شش ماهه اول امسال از سوی ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وصول شده است. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در شش ماهه اول سال 1398، مبلغ 72 هزار و 889 میلیارد ریال از مطالبات معوق بانکها با رشد 146 درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته از سوی ادارات اجرای سازمان ثبت وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این مدت 102 هزار و 348 پرونده شامل اجرائیه‌های چک‌های بلامحل، مهریه و اسناد تعهدی، اسناد رهنی و شرطی بانکها، قراردادهای داخلی بانکها و سایر پرونده ها در ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت الکترونیکی تشکیل که از این تعداد 44 هزار و 96 پرونده مختومه شده است.

وصول بیش از 10 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در سال گذشتهارائه 530 میلیون خدمت ثبتی به مردم طی 10سال؛ وصول 376 هزار میلیارد معوقات بانکیدادستان کل کشور: اجازه نمی‌دهیم کارخانه‌ها به دلیل معوقات بانکی تعطیل شوند

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است