Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:14:50 GMT

چهار نشست تخصصی با موضوع فیلم‌نامه‌نویسی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۵۴۰۷

چهار نشست تخصصی با موضوع فیلم‌نامه‌نویسی

چهار نشست‌ تخصصی آموزشی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی با حضور «سعید عقیقی»، «رضا مقصودی» و «سعید رحمانی» برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ در این رویداد هنری نشست‌های تخصصی متنوعی تحت عنوان «۲۰ نشست ۳۶» برگزار خواهد شد که از جمله برنامه‌های تخصصی جنبی می‌توان به برنامه‌هایی با موضوع فیلم‌نامه‌نویسی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نشست اول با عنوان «گسترش ایده در فیلم‌نامه کوتاه» با حضور سعید عقیقی و سعید رحمانی، نشست دوم با عنوان «تحلیل فیلم‌نامه‌های بخش مسابقه جشنواره ۳۶» با حضور سعید عقیقی، نشست سوم با عنوان «اقتباس در فیلم‌نامه کوتاه» با حضور رضا مقصودی و سعید عقیقی و نشست چهارم نیز با عنوان «تحلیل فیلم‌نامه‌های بخش مسابقه جشنواره ۳۶» با حضور سعید عقیقی برگزار می‌شود.



گفتنی است نشست‌های تخصصی «۲۰ نشست ۳۶» در ایام برگزاری جشنواره امسال و توسط معاونت آموزش انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی برگزار می‌شود و هر روز یک دبیرعلمی مجزا دارد. بر این اساس دبیران علمی با توجه به موضوع انتخابی هر روز، نشست‌هایی را با حضور اساتید سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار می‌کنند.



گفتنی است؛ ثبت‌نام علاقه‌مندان جهت حضور در نشست‌های تخصصی در روزهای آینده از طریق سایت جشنواره اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.



سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری سیدصادق موسوی، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.  

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه شیراز اربعین پیاده روی اربعین خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبی فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم کوتاه تهران انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور