Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  پنجشنبه دوم آبان چهار  پسربچه‌ای هشت ساله در شهر آبپخش به علت مسمومیت ناشی از گاز منتشر شده از قرص برنج  جان خود را از دست داد.

حالا بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مادر این پسر نیز که به همین علت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بود، امروز فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن، چهارمین قربانی قرص برنج در چند روز گذشته است. قربانیانی که همه اهل شهر آبپخش شهرستان دشتستان بوده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان پیش از این گفته بود، در چند روز گذشته، شاهد مسمومیت با قرص برنج در انبار‌های سنتی خرما در شهر آبپخش بودیم به طوری که ۱۷ مصدوم به دنبال داشته است.

ماریا خویش‌دوست ادامه داد: از ۵۰ کارگاه خرمایی که در شهر آبپخش بازدید شده، ۹۰ درصدشان از قرص فسفید آلومینیوم استفاده کرده بودند.

او از مردم خواست از قرص برنج استفاده نکنند و آن‌هایی که استفاده کرده‌اند جهاد کشاورزی و بهداشت را در جریان بگذارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: عوارض مسمومیت ناشی از این قرص را شبیه به آنفلوانزا، سردرد و دل گیجه دانست و گفت: فرد در این مورد احساس نمی‌کند که شرایطش مانند مرگ است.

انتهای پیام/ک

چهارمین قربانی قرص برنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطع درختان تنومند در خلخال (عکس) قطع درختان در پارک جنگلی مشگین‌شهر!

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز