Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارندگی در اقصی نقاط کشور تاکید کرد: سطح هر یک از محور‌های مواصلاتی کشور لغزنده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: اغلب محور‌های استان اردبیل، کرمانشاه و ارتفاعات محور‌های هراز، کرج - چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هموطنان از سفر‌های غیر ضروری اجتناب و رانندگان به طور حتم با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه رانندگان همچنین پیش از سفر از صحت گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند؛ ادامه داد: استهلاک و فرسودگی آج لاستیک‌ها کنترل خودرو را دشوار می‌کند و بر این اساس رانندگان از صحت و سلامت وضع فنی خودرو؛ تیغه‌های برف پاک کن و... نیز مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: در مسیر مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده است؛ تردد در محور‌ها در جریان است و از منظر ترافیکی نیز مساله خاصی مشاهده نمی‌شود؛ اما رانندگان ملاحظات مذکور را به هنگام رانندگی در نظر گیرند.

سردار حسینی در رابطه با مسافران مشهد نیز یادآور شد: رانندگان مسیر‌های منتهی به مشهد، ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مراقب زائرین پیاده باشند.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی مشهد خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می‌شود؛ پارکینگ‌های حرم مطهر پذیرش نمی‌کنند و محدودیت‌های عبور و مرور وسائل نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال می‌شود.

به گفته سردار حسینی خودرو‌های پارک شده در این معابر از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح پاکسازی و این محدودیت در خصوص ترافیک تا پایان روز سه شنبه اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا راه های مواصلاتی استهلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است