Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سلسله نشست ماهانه کسب‌و کارهای نو با موضوع ماینینگ با حضور « محمدرضا شرفی» رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین و مدیرکوین ایران و مخترع در حوزه استخراج رمز ارز در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، محمدرضا شرفی در این نشست با بیان اینکه بلاک چین به عنوان یک زنجیره در حال رشد از سوابق شناخته می شود که از طریق رمزنگاری به یکدیگر متصل هستند، گفت:زنجیره رمزارزهای  قابل استخراج بر پایه‌ی اصل بی اعتمادی بنیان گذاشته شدند و در واقع معدن‌کاوان یا ماینرها کمک می‌کنند تا شفافیت و امنیت تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین تأمین و امکان تقلب وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شبکه هر لحظه شاهد ثبت شدن تراکنش‌های متعددی است که در یک مجموعه تراکنش‌ها ذخیره می شوند اما هنوز تایید نشدند، افزود:ماینرهایی که به دنبال دریافت کوین به عنوان پاداش هستند، تعداد مشخصی از تراکنش‌ها را از این مجموعه انتخاب و آن را در قالب یک بلوک به شبکه پیشنهاد می دهند.

همان طور که می دانید بلاک چین زنجیره‌ای از بلاک‌های به هم متصل شده است که شماره‌ی بلوک قبلی در بلوک بعدی ثبت شده و امکان تغییر تقریبا غیرممکن است.

شرفی با بیان اینکه به تعدادی از دستور مشخص که با توجه به ورودی‌ها،خروجی‌ها و یا نتیجه ایجاد می‌کند، الگوریتم می‌گویند که درواقع آنان به ماینرها می‌گویند که چگونه یک بلاک را تاییدو اعتباربخشی کنند.

از طرفی تمام عملیاتی که در بلاک‌چین انجام می‌شود تحت نظارت الگوریتم است به طوری که الگوریتم از پروتکل خاصی برای تمام آنچه که گفته شد، استفاده می‌کند.

رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاک چین ایران با بیان اینکه نرخ سودو پاداش ماینرها که از استخر دریافت می‌کنند متفاوت است، افزود:معمولا پرداخت به ازای هر سهم،به صورت نسبی ،پاداش نسبی با در نظر گرفتن وزن زمانی و..است.

وی در ادامه با اشاره به نقش فاکتور «زمان » در صنعت استخراج رمزارزها، گفت:زمین، نیروی انسانی،زیرساخت مناسب، دستگاه استخراج ،برق، شبکه اینترنت و مدیریت از عوامل تولید در این صنعت هستند.

شرفی بیان کرد: پیشرفت تکنولوژی سبب تولید پردازشگرهای قوی‌تر با مصرف انرژی کمتر«برق» هستند.

در ادامه افراد حاضر در جلسه به بیان سئوالات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

لازم به ذکر است،این نشست با همت کمیسیون کسب و کارهای نو سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران برگزار شد.

 نشست ماهانه آبان ماه سال جاری با موضوع »استارت آپ» است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلسله نشست ماهانه کسب و کارهای نو با موضوع ماینینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان