Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:36:56 GMT

کاروان عزای نیروهای مسلح ۲۸صفر در کاشان برپا می شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۶۸۰۸

کاروان عزای نیروهای مسلح ۲۸صفر در کاشان برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی عمومهدی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب درباره عزاداری روزهای پایانی ماه صفر اظهار داشت: امسال برای اولین بار در کاشان نیروهای مسلح کاشان از صبح روز ۲۸ صفر به صورت متحد و در قالب یک کاروان عزا در سوگ رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) عزاداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شروع مراسم را ساعت ۱۰ صبح روز ۲۸صفر ذکر کرد و ابراز داشت: کاروان عزای نیروهای مسلح کاشان از مقابل ناحیه مقاومت بسیج کاشان به طرف میدان کمال الملک اقامه عزا می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از حضور نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در این ویژه برنامه خبر داد و تصریح کرد: اتحاد و یکدلی رمز پیروزی نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران است و برنامه فردا فقط گوشه ای کوچک از این اتحاد را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: دسته های عزای نیروهای مسلح کاشان در پایان با حضور در مسجد صادقیه و در حضور آیت الله نمازی امام جمعه کاشان انجام وظیفه خواهند کرد.

شایان ذکر است مراسم عزاداری روزهای آخر ماه صفر هشت سال است که با حضور آیت الله نمازی در مسجد صادقیه برگزار می شود که امسال با حضور کاروان عزای نیروهای مسلح کاشان رنگ و بوی دیگری به خود خواهد گرفت.

کد خبر 4756612

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج مراسم عزاداری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد