Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر، تجهیز و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه هزینه شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عازمی، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه به وجود ۲۱ خوابگاه یا سرای دانشجویی در دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: باتوجه به فرسودگی بخشی از این سراها، از سال گذشته اعتبارات خوبی برای تعمیر، تجهیز و نوسازی آن‌ها اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عازمی مبلغ صرف شده برای تعمیر، تجهیز و نوسازی این سرا‌ها را طی این مدت ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش، ساخت اتاق گیت کنترل تردد، نصب پله فرار، تعویض درب و پنجره سرا‌ها به دوجداره و... از جمله اقداماتی است که در این سرا‌ها انجام گرفته است.
معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به احداث و راه‌اندازی فضا‌های ورزشی همچون زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در سرا‌های دانشجویی دانشگاه طی سالجاری گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی روباز در دانشگاه رازی برای هر دانشجو ۱.۳۰ متر و سرانه فضای ورزشی سرپوشیده ۱.۱۴ متر است که نسبت به چندسال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی همچنین به اسکان ۴۲۳۸ دانشجوی غیربومی در سرا‌های دانشجویی دانشگاه رازی اشاره کرد و اظهار کرد: در شرایط فعلی تمامی دانشجویان دختر غیربومی روزانه و شبانه و پسران روزانه این دانشگاه را تحت پوشش خوابگاهی قرار داده‌ایم.
عازمی در ادامه بااشاره به وضعیت تغذیه دانشجویان این دانشگاه، عنوان کرد: روزانه نزدیک به ۱۰ هزار پرس غذا با قیمت مناسب بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می‌شود که از نظر کیفی نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور وضعیت خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه سرای دانشجویی خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس