Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:54:10 GMT

سارقان تجهیزات ایستگاه گاز شهر پرندک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۸۸۸۰

سارقان تجهیزات ایستگاه گاز شهر پرندک دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «روح الدین یوسفوند» روز شنبه در مورد جزئیات این خبر افزود:  ماموران کلانتری ۱۳ با دریافت گزارشی از حضور مشکوک افرادی در حوالی ایستگاه گاز شهر پرندک،  بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی در محل، ماموران انتظامی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری که در حال تردد در حوالی ایستگاه گاز بود، مظنون شدند اما هنگامی که قصد توقف خودرو را داشتند راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اضافه کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، خودرو متوقف و سه سرنشین آن دستگیر شدند.
سرهنگ یوسفوند اظهار کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که سرنشینان خودرو قصد سرقت از ایستگاه گاز داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با تقدیر از همراهی شهروندان با پلیس، گفت: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

زرندیه با ۶۵ هزار نفر جمعیت از شهرستان های استان مرکزی است که کانون کشاورزی و صنعت محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه سرقت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت