Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز شنبه در این آئین در مدرسه اسپیناس گفت: ۸۰ روزنامه دیواری، نقاشی و خوشنویسی از ۵۰ دانش آموز هنرمند در این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و عصر در معرض دید قرار گرفته است.

آرزو عباس زاده افزود: در برخی آثار خوشنویسی، مفاهیم پدافند غیرعامل و ترویج مطالعه مشاهده می شود و دانش آموزان از اواسط آبان ماه از کتابخانه ها به مناسبت هفته کتابخوانی بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تفاهم نامه ای توسط اداره کتابخانه های عمومی با آموزش و پرورش و بهزیستی منعقد شده است تا از جامعه هدف آنها در ترویج فرهنگ مطالعه استفاده شود.

وی بیان کرد: با توجه به گرایش نسل جوان به فضای مجازی، باید زمینه گسترش کتاب‌های صوتی و الکترونیکی را فراهم کنیم و مهمترین نهاد مروج فرهنگ کتاب در کودکان و نوجوانان مدارس است.

عباس زاده گفت: افزایش دانش آموزان عضو کتابخانه ها ضروری است و برای تحقق آن بایدترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس جدی گرفته شود.

سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم گفت: سابقه فرهنگی و علمی این شهرستان در برنامه ها، جشنواره ها و نمایشگاه ها تبیین استفاده شود و تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای نشاط اجتماعی ضرورت دارد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و چهار کتابخانه در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و ۱۷ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا هنری کتابخانه کتابخوانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری