Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:55:53 GMT

از کشف قرص مخدر تا دستگیری سارق

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۱۲۹۲

از کشف قرص مخدر تا دستگیری سارق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی ،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۶ هزار و ۸۰۰ قرص مخدر از یک منزل که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کرد در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی کشاورزی از شهروندان خواست بمنظور کاهش زمینه‌های گرایش فرزندانشان به مواد مخدر هرگونه توزیع مواد افیونی در سطح محله خود را پلیس گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف مواد مخدر در منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۷۱ کیلوگرم موادمخدرسنتی و صنعتی در ۲ عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

سرهنگ"مجید محمودی" فرمانده انتظامی شهرستان منوجان  گفت: ماموران پلیس منوجان با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان البرز از یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه ۴ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی منوجان گفت: مأموران پاسگاه چاه شاهی نیز با همکاری گشت کلانتری مرکزی و پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی"منوجان-هشتبندی"میناب از یک دستگاه خودروی پراید ۲۰ کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به نقش همکاری مردم در کشف این موادمخدر سنتی و صنعتی، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۲۸ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس راور

فرمانده انتظامی استان  کرمان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور راور-مشهد از یک دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" با اشاره به معرفی راننده تانکر به مقامات قضائی به سبب این تخلف یادآور شد: برخورد با پدیده زیانبار قاچاق به ویژه منابع سوختی به شکل گسترده و با تدابیری خاص در دستور کار پلیس سراسر استان قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در عملیات مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ"علی کشاورزی"با اشاره به اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت موتورکولر از منازل و اماکن خصوصی در شهر کرمان از شهروندان خواست در منازل و اماکن خصوص خود از قفل و تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

بسته خبری نیروی انتظامی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌