Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۳ مهر ۱۳۹۸ اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت را به تصویب رساند.

مؤسسه‌ای دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل، متشکل از ارکان هیئت امناء، هیئت رئیسه، حسابرس مستقل و بازرس قانونی با مدت فعالیت نامحدود مستقر در تهران است که طبق مفاد این اساسنامه اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین، در صورت لزوم در هریک از نقاط کشور نسبت به ایجاد و یا انحلال دفتر و یا نمایندگی اقدام می‌گردد.

پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، غرامت تأمین آتیه، تأمین رفاه، بیمه درمان و سلامت کارمندان و بازنشستگان عضو صندوق و ارائه سایر خدمات از طریق به کار انداختن و بهره‌برداری از وجوه بازنشستگی، پس‌انداز و تأمین آتیه کارمندان صنعت نفت و سایر منابع و وجوه با حفظ و افزایش توان مالی صندوق، از اهداف این صندوق به شمار می رود.

بازنشستگان و از کارافتادگان، کارمندان صنعت نفت و افرادی که کسور پس‌انداز و تأمین آتیه را صندوق می‌پردازند، کارمندان شاغل شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت‌های واگذار شده که کسور بازنشستگی آنان به صندوق واریز می‌شود، کلیه افراد واجد شرایط که عضویت یا انتقال سوابق آنان، مورد قبول صندوق قرار گرفته و وجوه مربوطه را به صندوق پرداخت نموده‌اند، اعضای صندوق را تشکیل می دهند.

ضمنا بازماندگان اعضای مذکور حسب مقررات، آیین‌نامه‌ها و مصوبات صندوق از امتیارات ذی‌ربط بهره‌مند می‌ شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون اول رييس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • ورود بی سابقه سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان