Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارکنان نیروهای مسلح قم شامل سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش به رسم و سنت همه ساله در قالب هیات عاشقان ثارالله در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم گردهم آمدند و عزاداری کردند.

نیروهای مسلح شرکت کننده در این آیین معنوی و روحانی پس از قرائت زیارت حضرت رسول الله (ص) همگام با دیگر هیات‌ها و دسته‌های سینه زنی در حالی که تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در پیشاپیش آنان قرار داشت ،از  مسجد امام حسن عسکری (ع)‌ حرکت عزاداری خود را آغاز و در حرم بانوی کرامت اجتماع نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) و سردار عبدالرضا آقاخانی فرماندهی انتظامی قم حضور داشتند.

قم طی دیشب و امروز غرق در سوگ و ماتم است و شیعیان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاد این واقعه مصیبت بار تاریخ اسلام و مکتب تشیع را گرامی داشتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ستاد کل نیرو های مسلح هیأت عزاداری 28صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بدره

دریافت 10 MB

فیلم: هادی صی هاشمی

کد خبر 6096233

دیگر خبرها