Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان خراسان جنوبی در سالروز رحلت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) سراسر ماتم و عزا است. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، عاشقان اهل بیت (ع) دراستان، شب گذشته و امروز با با سیاهپوش کردن سر در مساجد و بقاع متبرکه و دیگر مکانها و برگزاری مراسم عزاداری در مساجد، حسینه ها و تکایا، فضای شهرها و روستاها در غم جانگداز رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیفتگان  خاندان نبوت در دسته های سینه زنی و زنجیرزنی همنوا با نوحه سرایان به یاد خاتم النبیین (ص) و مظلومیت تنهاترین سردار اسلام به سوگواری پرداختند.

امروز دستجات عزاداری وسینه زنی در اقصی نقاط استان به راه  افتادند و این مصیبت عظمی را به حضرت ولی عصر(ع) تسلیت گفتند.

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) در 45 بقعه متبرکه همدان برگزار می‌شودمراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شودقافله عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) در اصفهان برپا می‌شودحرکت بزرگ دسته‌جات عزاداری در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

آستانه شهدای باقریه بیرجند هم  امروز میزبان عزادارانی است که در غم رحلت آخرین فرستاده خدا و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به سوگ نشسته اند.

آیین سخنرانی و مداحی و قرائت قرآن، ادعیه و زیارات و بویژه زیارت حضرت محمد مصطفی(ص) از راه دور از دیگر برنامه های است که دیشب و امروز در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار شد.

همچنین پخت و توزیع نذری و چای در ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه هایی بود که در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در استان برگزار شد.

انتهای پیام/

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران

دریافت 9 MB

فیلم: مجتبی کاور

کد خبر 6096202

دیگر خبرها

  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم