Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی بابیان اینکه سال گذشته ۶۷ جشنواره ورزشی در سطح روستا‌های استان برگزار شد، گفت: در همین زمینه داوری بازی‌های بومی محلی در قم برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا رحیمی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم ظهر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد گفت: سال گذشته ۲۰ همایش ورزشی برگزار و ورزشکاران استان در ۷ مسابقه در سطح ملی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه ورزش روستایی قم بیان کرد: سال گذشته ۱۹۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم هزینه شد، همچنین برای تجهیز امکانات ورزشی در روستا‌های استان ۲۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم توسعه ورزش روستایی در قم را اقدامی موردنیاز دانست و گفت: با توجه به نزدیک بودن روستا‌های استان به شهر قم امکان توسعه ورزش روستایی امکان‌پذیر است و در این زمینه ۲۰۰ روستای استان ازنظر توسعه و تجهیز امکانات ورزشی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش روستایی افزود: افزایش سرانه‌های نشاط عمومی جامعه ازجمله مهم‌ترین اهداف توسعه ورزش روستایی است، ورزش قهرمانی در اولویت بعدی هیئت ورزش‌های روستایی قرار دارد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بابیان اینکه در سطح استان بالغ‌بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش بیمه‌های ورزشی قرار گرفتند، بیان کرد: در طرح سنجش قامت نیز ۱۱۰۰ نفر از مردم روستا‌های قم مشارکت کردند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بابیان اینکه سال گذشته ۶۷ جشنواره ورزشی در سطح روستا‌های استان برگزار شد،یادآورشد: در همین زمینه داوری بازی‌های بومی محلی در قم برگزار و یک دوره مربیگری برایتونیک نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ح

۶۷ جشنواره ورزشی در روستا‌های قم برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان بازی های بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

ترکاشوند گفت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم شد و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند .

او گفت: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر دوم شد و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار و در پایان با دادن مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

 ترکاشوند گفت: این مسابقات با کمک پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند