Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: به یاری خداوند متعال و با همت و تلاش تمامی نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی امروز می توان وحدت، و همدلی احزاب اصولگرایی را در سطح استان اردبیل بی نظیر و ستودنی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب کوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اعتلاف بزرگی امروز در جمع احزاب های سیاسی و اصولگرایی و ارزشی و انقلابی در سطح استان شکل گرفته است و این یک اتحاد بزرگ و بی سابقه در استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از این اختلافات جزئی که در میان احزاب اصولگرایی ایجاد شده بود اما خوشبختانه با حل و فصل این اختلافات شاهد اتحاد، وحدت، همدلی و انسجام احزاب سیاسی اصولگرایی، انقلابی در سطح استان هستیم و با تمام قوت با اتحادی ستودنی برای انتخاباتی پرشور و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استان قدم برداشته ایم.

وی افزود: مردم‌ ما نگران انتخابات پیش رو نباشند، چرا امروز با این وحدتی که ایجاد شده است شاهد یک انتخاباتی بزرگ با افراد و داوطلبان شایسته برای مردم استان اردبیل خواهیم بود.

کوهی با بیان اینکه ارزیابی های داوطلبان انتخاباتی از دو روز پیش با حضور پرشور احزاب سیاسی اصولگرایی در محل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، افزود: طی دو جلسه ای که تاکنون ۱۴ نفر از داوطلبان توسط کمیته انتخاباتی احزاب با موفقیت ارزیابی شده اند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: انسجام وحدت انقلاب با تلاش دلسوزان نظام یک الگوی بارز برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که کمک می کند افراد شایسته برای به کرسی نشاندن مجلس شورای انقلاب اسلامی کمک حال مردم و جامعه آینده کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول