Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز از رقابت های فوتبال ساحلی باشگاههای جهان تیم رئال مونستر آلمان در مقابل تیم نیو تیم بلژیک با نتیجه 1 بر 3 به مقام سیزدهم جهان رسید.

به گزارش گروه وزشی خبرگزاری برنا ؛ در آخرین روز از رقابت های فوتبال ساحلی باشگاههای جهان که در آلانیای ترکیه برگزار شد، تیم رئال مونستر آلمان به مصاف نیو تیم بلژیک رفت که در این دیدار تیم رئال مونستر پس تساوی 7_7 در ضربات پنالتی  با نتیجه سه بر یک تیم بلژیکی را مغلوب کرد و به مقام سیزدهم جهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: کامبک رئال مونستر آلمان در مقابل عراقی ها برد شیرین تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر با مربی ایرانی

خبرنگار: سید علیرضا کیایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان بلژیک جهان رقابت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد

رئیس انرژی سازمان اتمی گفت: در المپیاد مخترعین جهان از مدارس انرژی اتمی، ۵ دانش آموز ما مدال گرفتند و در بخش دانش آموزی، ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد مخترین جهان این هفته در سوئیس برگزارشد و مدارس انرژی اتمی هم درآن ثبت نام کردند و ۵ دانش آموز ما مفتخر به دریافت مدال شدند. یک مدال طلا، یک مداال نقره و سه برنز و در این بخش، دانش آموزان ما مقام اول را کسب کردند که این افتخار را به مردم عزیز و خانواده های آنها تبریک می‌گویم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749673

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند